بازدید مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از آزمون استخدامی خاص فرزندان ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر بازدید کرد.
تصویر بازدید مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از آزمون استخدامی خاص فرزندان ایثارگر

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در محل برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر، از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

اسمعیلی در حاشیه این بازدید گفت: رفع مشکل اشتغال جامعه ایثارگری یکی از اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، است.
وی افزود: به همین منظور شرایط برگزاری آزمون‌های استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر فراهم شد که امروز شاهد برگزاری دومین آزمون استخدامی بودیم.
مدیرکل بنیاد استان قزوین با اشاره به فرآیند استخدام ایثارگران از طریق این آزمون، گفت: در سطح کشور تعداد ۲۱ هزار و ۹۲۱ داوطلب مشمول در دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر ثبت‌نام کردند که با توجه به ظرفیت ۳۲ هزار نفری اختصاص یافته، در صورت قبولی در آزمون و طی مراحل قانونی داوطلبین جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.
این مقام مسئول به آمار شرکت‌کنندگان استان قزوین در آزمون استخدامی اشاره کرد و افزود: از استان قزوین 236 نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر در این آزمون شرکت کردند.
اسمعیلی یادآور شد: این آزمون از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

681428