خدمات مدیریت شهری در سال مهار تورم و رشد تولید بیشتر می شود

شهردار تهران در توییتی نوشت: ‏امسال که با نام مهار تورم و رشد تولید نام گرفته شاهد تشدید خدمات مدیریت شهری در کلانشهر تهران خواهیم بود.
تصویر خدمات مدیریت شهری در سال مهار تورم و رشد تولید بیشتر می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی در رشته توییتی نوشت: " ‏ضمن تبریک سال نو خدمت مردم عزیزبرخی‌اقدامات شهرداری درسالی که گذشت:
عملیات احداث اولین آزادراه تهران(شهید شوشتری) و بزرگراه‌های شهید بروجردی و ادامه یادگار امام آغاز شد و ۷ ایستگاه مترو،۱۲ورودی دوم ایستگاه‌ها، بزرگ‌ترین پایانه‌ مترو درغرب آسیا راه‌اندازی و۱۱کیلومترازخطوط۶و۷توسعه پیدا کرد."

وی نوشت:" ‏مطالعات خطوط ۸تا۱۱ انجام و قرارداد خط۱۰ برقرار شد تا از بهار سال ۱۴۰۲ ان‌شاءالله حفاری آن آغاز شود، ۷۰۰ اتوبوس نوسازی و بازسازی شد، ۲۵۰۰تاکسی نوسازی، ۶۴۰دستگاه اتوبوس و ۶۵۰ دستگاه ون نیز خریداری شد. عقد تفاهم برای احداث ۴۰۰هزار مسکن و ساخت ۸۰هزار واحد مسکونی در تهران شروع شد."

زاکانی ادامه داد:" ‏۹مرکز یاورشهر برای پذیرش و بازپروری ۵۰۰۰ معتاد متجاهر افتتاح و ۱۵۰۰۰زن سرپرست‌خانوار نیز شاغل شدند.
در این بین ۱۵۰۰ هکتار هم به کمربند سبز تهران اضافه گردید و بوستان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جدید نیز ساحته شد و ‏تعداد پروانه‌های ساختمانی، نسبت به سال گذشته ۳۰۰۰عدد افزایش داشته و عمده آنها در مناطق جنوبی و در بافت فرسوده رقم خورده است.
در خصوص بدهی‌ها نیز ۲۶۰۰میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران سال‌های گذشته و ۷هزار میلیارد تومان از بدهی بانکی شهرداری تهران تسویه شد."

وی نوشت:" ‏امسال که با نام مهار تورم و رشد تولید نام گرفته شاهد تشدید خدمات مدیریت شهری در کلانشهر تهران خواهیم بود. ان شاءالله."

منبع: ایسنا

478384