استاندار مرکزی :

جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند

استاندار مرکزی در دیدار با جانباز ۷۰ درصد گفت: جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند که تکریم این قشر وظیفه همگانی است
تصویر جانبازان سرمایه‌های بزرگ معنوی کشور هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک ،

« فرزاد مخلص الائمه» روز چهارشنبه در دیدار با جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم، « حسین رفیعی نیا»، افزود: جانبازان با صلابت و شجاعت تمام مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

وی بیان کرد: الگوگیری از جانباران و شهدای گرانقدر باید در اولویت زندگی همگان قرار گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های جانبازان است و امروز پاسداری از اهداف این قشر امری ضروری است.

مخلص الائمه تصریح کرد: جانبازان با تکیه بر فرهنگ ایثارگری در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و مدیران باید با الگوگیری از جانبازان فرهنگ ایثارگری را در خود نهادینه کرده و از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.

وی بیان کرد: جانبازان مدافع حرم با تأسی از جانبازان و شهدای گرانسنگ هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به مناطق خاص اعزام شدند و جان و سلامتی خود را در این راه فدا کردند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: درس زندگی شهدا، جانبازان و آزادگان باید بیش از پیش در جامعه تبیین و جاری شود و توجه به این مهم امری ضروری است.

حجت الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» رئیس کل دادگستری استان مرکزی نیز در این آیین حضور داشت.

390436