آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 30 شهریور؛

آیا بیت کوین 40 هزار دلار را از دست می دهد؟

با توجه به وضعیت بیت کوین در روزهای تعطیلات آخر هفته، به سختی می شد شرایط بازار ارزهای رمزنگاری طی 24 ساعت گذشته را پیش بینی کرد. همانطور که قبلاً گفتیم، حجم معاملات در این مدت به حداقل رسیده بود اما قیمت BTC به بالای 48000 دلار رسید که بالاترین سطح قیمت آن در 11 روز اخیر بود.

تصویر آیا بیت کوین 40 هزار دلار را از دست می دهد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، با این حال، با افزایش ترس ناشی از مسائل اورگراند (Evergrande ) در روز دوشنبه، این ارز رمزنگاری شده در عرض چند ساعت به شدت سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در 42500 دلار رسید.

در ابتدا، بیت کوین موفق به بازگشت شد و حتی تراز 44000 دلار را پس گرفت، اما این حرکت عمر کوتاهی داشت. خرس ها کنترل بازار را دوباره به دست گرفتند و این بار این دارایی را تا مرز 40200 دلار (در Bitstamp) پایین کشاندند.

این پایین ترین سطح قیمت از اوایل ماه اوت (اواسط مرداد) تاکنون بود. در حال حاضر، بیت کوین تا حدودی بهبود یافته و در حال حاضر بالای 43000 دلار ایستاده است. به گزارش Bybt، این افزایش نوسان منجر به لیکوئیدشدن بیش از 1.2 میلیارد دلار نقدینگی طی 24 ساعت گذشته شده است.

این ریزش گسترده فقط منحصر به فضای ارزهای رمزنگاری شده نیست. بازارهای مالی آمریکا نیز شاهد تحولات مشابهی بوده اند. شاخص S&P 500 با افت 2 درصدی بسته شد و به این ترتیب بدترین روز معاملاتی خود از ماه می (اردیبهشت) را سپری کرد. با این وجود، قراردادهای آتی امروز در آستانه نشست بعدی فدرال رزرو، بالاتر باز شد.

سقوط اتر به زیر 3 هزار دلار

کوین های جایگزین با کاهش شدید قیمت، رهبر خود را در این مسیر ریزشی دنبال کردند. اتریوم با کاهش قیمت خود از 3400 دلار به 2800 دلار، که پایین ترین سطح قیمت از 6 آگوست (15 مرداد) تاکنون بود، در این میان پیشتاز است.

در حال حاضر، ETH تقریباً 300 دلار ار ارزش خود را بازیابی کرده و بالاتر از 3000 دلار قرار گرفته است. در مقیاس 24 ساعته، بایننس کوین (4-%)، ریپل (2-%)، پولکادات (4-%)، دوج کوین (4-%)، AVAX (2.5-%)، لونا (7-%)، یونی سوآپ (5-%) و چین لینک (6-%) همگی به رنگ قرمز هستند.

کاردانو و سولانا تنها ارزهایی هستند که امروز به رنگ سبز دیده می شوند.

از سوی دیگر، OMG Network و Celo از دیروز به ترتیب با 27 و 17 درصد افزایش، عملکرد چشمگیری داشته اند. Cosmos ، Audius ، NEAR Protocol ، Decred ، Huobi Token ، Mdex ، Decentraland ، Perpetual Protocol ، THORChain نمونه های دیگری هستند که هنوز به رنگ قرمز هستند.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده دیروز برای مدت کوتاهی به زیر 1.8 تریلیون دلار رسید. این به معنای کاهش بیش از 300 میلیارد دلار در یک روز و تقریبا 400 میلیارد دلار از روز یکشنبه است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

351191