سن واکسیناسیون در بوشهر به ۲۲ سال رسید

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد ساکنین متولد ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸ استان‌ بوشهر می توانند برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.
تصویر سن واکسیناسیون در بوشهر به ۲۲ سال رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، با توجه به ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا به کشور و سرعت گرفتن روند واکسیناسیون عمومی در کشور و به ویژه استان بوشهر، مصلای امام خمینی (ره) بوشهر به مرکز جدید واکسیناسیون تبدیل شد.

مرکز واکسیناسیون در مصلای نماز جمعه بوشهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب فعال است وکادر سلامت با استقرار در این محل به واکسیناسیون مردم می‌پردازند.

امروز شنبه رزمایش تحویل اقلام بهداشتی و درمانی (سرم، دستگاه اکسیژن، مواد غذایی و ...) جهت درمان بیماران کرونایی استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری در این مرکز برگزار شود.

چندی پیش آیت الله صفایی بوشهری در پیامی اعلام کرده بود که تمامی مصلاها و حوزه‌های علمیه بوشهر در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا و بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

واکسیناسیون در بوشهر به ۲۲ ساله‌ها رسید

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌نام دارند.

افراد ۱۸ تا ۳۱ سال (متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۸۲) که ساکن استانهای کرمانشاه، قم و همدان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

منبع:فارس

350350