پویش "شور عاطفه‌ها" در بوشهر اجرا می‌شود

پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.
تصویر پویش "شور عاطفه‌ها" در بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا میری مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار کرد: این پویش با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرار گرفته است.

محمدرضا میری افزود: به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: در هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان دانش‌آموزی، روز چهارشنبه هفتم مهرماه زنگ عاطفه‌ها به صورت نمادین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در مدارس نواخته خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم نیکوکار هم استانی می‌توانند از طریق شماره کارت ۰۳۷۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

میری یادآور شد: سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش هستند.

پویش شور عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری از روز شنبه ۲۰ شهریور آغاز و تا ۱۱ مهر ادامه خواهد داشت.

همچنین روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به تاریخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به صورت ویژه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعیین شده است.

منبع:ایسنا

349731