معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان از برگزاری پویش مهربانی ۲ با عنوان همکلاسی مهربان در مزار شهدا با نام و یاد شهدا خبر داد.
تصویر پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، جعفر گنج‌خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان، اظهار کرد: از امروز پویش مهربانی ۲ با عنوان همکلاسی مهربان در مزار شهدا با نام و یاد شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه خیران، اولیا و دانش‌آموزان استان زنجان در این طرح همکاری دارند، ادامه داد: پویش همکلاسی مهربان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان زنجان اجرایی شده و در راستای تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آن‌ها از جمله لوازمالتحریر، لباس و کیف و کفش مدرسه است.

وی با تاکید بر اینکه چنین پویش‌هایی در سال‌های گذشته با موفقیت اجرا شده بود، افزود: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

گنج‌خانلو با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، تصریح کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع‌مقدس، زنگ مقاومت در روز بازگشایی مدارس نواخته شده و برنامه‌های آن به صورت تبیینی و توجیهی در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل اجرا نشدن برنامه‌ها به صورت حضوری، از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده شده است. همچنین برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس ویژه دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد نیز برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

349801