امام جمعه زنجان عنوان کرد:

لزوم اورژانسی عمل کردن کمیته‌های برگزار کننده کنگره شهداء

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم اورژانسی عمل کردن کمیته‌های برگزار کننده کنگره شهداء تاکید کرد و گفت: فرمانداران و سپاه شهرستان‌ها که در قالب کمیته‌های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مسئولیت دارند، در انجام کارهای باقیمانده و ارائه گزارش عملکرد خود، به صورت ویژه عمل کنند.
تصویر لزوم اورژانسی عمل کردن کمیته‌های برگزار کننده کنگره شهداء

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان افزود: به رغم انجام نشدن برخی از اقدامات در موعد مقرر، خوشبختانه برخی فعالیت ها، دلگرم کننده و مشخص است که کمیته ها اقدامات لازم را انجام داده اند اما، در برخی موارد نیز کارهایی انجام نشده و یا گزارش عملکرد اقدامات، هنوز به دبیرخانه ارائه نشده است.

وی در ادامه، با بیان اینکه شهدا الگوهای کاملی هستند و خواهند بود، تاکید کرد: شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که به آنها نیازمندیم.

حجت‌الاسلام خاتمی، با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده اند،" اولیای الهی آنطرف دستشان بازتر است" افزود: این فرمایش نشان می دهد که ما، به مدد آنها نیازمند هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در انجام کار برای شهدا منتی نیست، اظهار داشت: ما ممنون و منت‌دار شهدا هستیم.

امام جمعه زنجان در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که در این کنگره، ماندگاری بیشتری دارد، آثار مکتوب، المان‌ها و ساماندهی مزارهای شهدا است.

کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان پاییز سال جاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

337604