مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان:

کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجو راه‌اندازی شد

مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان از راه‌اندازی کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با پنج برنامه رسانه‌ای در قالب‌های مختلف خبر داد.
تصویر کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجو راه‌اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، مهدی بیات مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان، در رابطه با راه‌اندازی کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان، اظهار کرد: کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با هدف زنده نگه داشتن نام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت بین دانشجویان و معرفی شهدای دانشجوی استان، پنج برنامه در قالب‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه اول با عنوان «خانه پدری» و با همکاری موسسه ویرا آغاز شده و اکنون در مرحله تولید بوده که در قسمت اول این برنامه مصاحبه با مادر شهید نظری تولید شده و در مرحله تدوین این مصاحبه هستیم، افزود: «خانه پدری» برنامه‌ای ۳۰ قسمتی است که در بخش‌های چهار دقیقه‌ای در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود و محتوای این برنامه مصاحبه با پدران و مادران شهدا با هدف اشاره به سبک زندگی فرزند شهیدشان است.

این مسئول با بیان اینکه مستند زندگی شهید «علیرضا ترابی» که یکی از مفاخر استان زنجان بوده در مرحله پیش‌تولید است، تصریح کرد: پروژه سوم با عنوان «چکه» برنامه‌ریزی شده که روایت داستان‌گونه شهدای دانشجو است که متون ادبی بر اساس زندگی‌نامه شهدا نوشته شده و به صورت تک‌گویی در مدت سه دقیقه ضبط می‌شود و در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان با اشاره به انتشار کتاب عکس به عنوان چهارمین پروژه کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجو زنجان، گفت: انتشار این کتاب عکس به منظور مستندسازی از خانواده‌های شهدا انجام می‌شود. گفتنی است سوژه این کتاب والدین شهدای دانشجو هستند و پرتره‌هایی از آنان گرفته می‌شود و در قالب کتاب چاپ و نگه‌داری می‌شود که این پروژه به مرحله تولید و برنامه‌ریزی برای عکاسی رسیده است.

بیات با بیان اینکه پروژه پنجم ما تولید نماهنگ بوده که به دلیل همزمانی اجلاسیه پایانی کنگره شهدای دانشجو در استان زنجان با اربعین حسینی طبق تصمیم اتخاذ شده، نماهنگی با موضوع قرابت فرهنگ شهادت با فرهنگ عاشور تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: شاعر و مداحان این نماهنگ دانشجویان هستند و امید است کار تا ایام اربعین و اجلاسیه پایانی کنگره انجام شود، البته این پروژه‌ها تقریباً مرحله پیش‌تولید را گذرانده‌اند و به زودی همه این برنامه‌ها به طور کامل اجرایی می‌شود.

منبع: ایسنا

351880

مطالب مرتبط