محمود صفری جدی ترین گزینه شهرداری اردبیل

محمود صفری جدی‌ترین گزینه شهرداری اردبیل است که فاصله کمی با تصدی این پست دارد.
تصویر محمود صفری جدی ترین گزینه  شهرداری اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، در روزهایی که اعضای شورای شهر بر روی گزینه مدیریتی صفری اجماع نظر دارند عده ای با حاشیه سازی و طرح مسائل غیر واقعی سعی دارند تا چهره مدیریتی توانمند محمود صفری را مخدوش کنند اما تجربه و تخصص او در حوزه املاک وشهرسازی و اشرافیت چندین ساله او در این بخش غیر قابل کتمان است که این خود راه را برای مدیریت شهری صفری در اردبیل هموار می کند.

سابقه و دیرینگی پانزده ساله محمود صفری در حوزه املاک و شهرسازی اردبیل و مدیریت توانمند و پاکدستی او در مدیریت های دولتی، عام المنفعه و خیر خواهانه زبانزد عام و خاص است که در شرایط کنونی می تواند در مدیریت شهرداری که با چالش فساد مالی و زد و بندهای مفسده آمیز روبرو است به تطهیر و سالم سازی این مجموعه کمک کند.

هرچند در فضای مجازی اسم هایی برای شهرداری اردبیل مطرح شده اما برآیند رایزنی ها و نشست اعضای جدید شورای شهر در خصوص بررسی برنامه های ارائه شده نشان می دهد که شانس صفری برای نشستن در صندلی شهرداری اردبیل بالاتر از دیگر گزینه هاست.

به هرحال محمودصفری برای شهرداری اردبیل معقول و پسندیده ترین گزینه است و توانایی، مهارت، دانش، لیاقت و صلاحیت شهرداری اردبیل را دارد که به نظر می رسد باید امروز منتظر انتخاب و معارفه او بعنوان سی و نهمین شهردار اردبیل باشیم.

منبع:آذریوردخبر

331271