جزئیات فصل جدید «کودک شو» اعلام شد

فصل جدید «کودک شو» از نیمه دی ماه به آنتن شبکه نسیم می رسد.

تصویر جزئیات فصل جدید «کودک شو» اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، فصل جدید «کودک شو» این روزها در لوکیشنی جدید در مرحله پیش تولید و آماده سازی دکورها قرار دارد تا به زودی تصویربرداری آن آغاز شود.

حسین ربانی غریبی تهیه کننده این فصل از برنامه است و رضا مهرانفر که در فصل های اولیه برنامه جزو هسته اصلی برنامه بود در فصل جدید کارگردانی برنامه را بر عهده دارد.

همچنین طراحی و تولید برنامه با بازی ها و آیتم های متنوعی پیش خواهد رفت که نیاز به دکورهای جدید داشت، در حال حاضر مراحل ساخت این دکورها رو به پایان است و به زودی در لوکیشن جدید به سرانجام می رسد.

«کودک شو» جزو برنامه های شبکه نسیم بوده که اقبال زیادی را هم به همراه داشته است. فصل جدید برنامه با طراحی متفاوت در بازی ها از نیمه دی ماه پخش خواهد شد.

حسین ربانی غریبی تهیه کننده فصل جدید «کودک شو»، تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی گوناگونی مانند «نشان مهربانی»، «فانوس دریایی»، «موزه گرد»، «سوره هنر» و… را در کارنامه خود دارد.

وی دارای دکتری مدیریت فرهنگی است و پیش از این در مسئولیت های مختلفی از جمله معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عضو شورای راهبردی شبکه امید، رییس فرهنگسرای رسانه، رییس شورای نظارت بر اسباب بازی و جشنواره ملی اسباب بازی، رییس جشنواره پویانمایی تهران و دبیر چند دوره جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ فعالیت داشته است.

همچنین رضا مهرانفر کارگردان فصل جدید برنامه پیش از این علاوه بر کارگردانی ۲ فصل ابتدایی «کودک شو»، به عنوان کارگردان در برنامه های مختلفی از جمله «اعجوبه ها» و «تی ان تی» فعالیت داشته و انیمیشن «منو ببین» از ساخته های او است.

منبع: روابط عمومی شبکه نسیم

572795