معاون استاندار چهارمحال و بختیاری کاهش نرخ بیکاری را دستاورد دولت دوازدهم در این استان دانست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری کاهش نرخ بیکاری استان از ۲۱.۸ درصد در سال ۹۲ به ۱۵.۲ درصد در سال ۹۹ را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این استان دانست.
تصویر معاون استاندار چهارمحال و بختیاری کاهش نرخ بیکاری را دستاورد دولت دوازدهم در این استان دانست

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سه سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی شدید کشور و تحریم‌های ظالمانه شاهد رشد در سرمایه‌گذاری داخلی بودیم به طوری که بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، روستایی و ... در استان صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در سه سال گذشته ۹۱ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با ۹۷۸ مصوبه برگزار شد که ۸۷ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سه سال گذشته ۱۱۹ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شد که مدیریت 84 جلسه را خود استاندار عهده‌دار بوده که این جلسات ۸۷۴ مصوبه داشت و ۶۹۸ مصوبه آن اجرایی شده است.

نصیری با بیان اینکه در طول سه سال گذشته ۸۹ واحد صنعتی راکد مجدد به چرخه تولید بازگشته‌اند، تصریح کرد: از جمله دست‌آوردهای استان کاهش نرخ بیکاری استان از ۲۱.۸ درصد در سال ۹۲ به ۱۵.۲ درصد در سال ۹۹ است.

نصیری اظهار داشت: کالاهای اساسی در این مدت علی‌رغم گران شدن اما به وفور در اختیار مردم قرار می‌گرفت و در بحث مرغ که یک مشکل کشوری بود جزو موفق‌ترین استان‌ها بوده‌ایم.

منبع:فارس

328625