دعوت رئیس کمیته تعاونی های سراسر کشور از مردم برای شرکت در انتخابات

رئیس کمیته تعاونی های سراسر کشور از آحاد مردم ایران و تعاونگران برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات دعوت کرد.
تصویر دعوت رئیس کمیته تعاونی های سراسر کشور از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن این دعوت نامه آمده است:

سپاس و حمد خدای بی همتا را که بر ما منت نهاد و نعمت انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشت؛ انقلابی که امام امت بنیانگذار کبیر آن، به برکت وجود قدسی اش، با طرح اسلام ناب محمدی (ص)، زمینه وحدت و انسجام مسلمانان جهان را بر پایه نظام اسلامی فراهم آورد و همه ملت غیور ایران به خصوص بانوان سهم بسزایی در حفظ ارزش های آن داشته، دارند و خواهند داشت.
اینک در آستانه آزمونی تاریخی و سرنوشت ساز که چشم دوستان و دشمنان انقلاب و مردم ایران اسلامی بدان دوخته شده است ، تمسّک به فرمایشات راه گشای مقام معظم رهبری حفظه الله برای عبور از گذرگاه های حساس تاریخی از جمله سربلندی در انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و حضور مقتدرانه پای صندوق های رأی راز ماندگاری و استمرار توفیقات این نظام و ملت سرافراز است.
کمیته تعاونی های سراسر کشور ستاد مرکزی مناطق جغرافیایی کشوری حضرت آیت ا... رئیسی از ملت شریف ایران و به خصوص فعالان بخش تعاون کشور اعم از مدیران، اعضاء و کارکنان تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی سراسر کشور دعوت می نماید، با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق های رأی در انتخابات ٢٨ خرداد ١۴٠٠ حماسه ماندگار دیگری را در تاریخ ایران خلق کرده و ثابت کنند حفظ وحدت ملی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی بالاترینِ ارزش هاست.

امید است با وحدت کلمه و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات پیش رو، قدم های روشن، موثر و محکمی در راستای پیشبرد گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته شود.

306130

مطالب مرتبط