پورمحمدی:

مهمترین مسئله انقلاب مشارکت مردم در انتخابات است

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مهمترین مسئله در انقلاب مشارکت مردم است. باید مشارکت صورت بگیرد تا قدرت ملی ما ارتقا پیدا کند.
تصویر مهمترین مسئله انقلاب مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست خبری مصطفی پورمحمدی؛ نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور دانشجویان و اصحاب رسانه در دانشگاه تهران برگزار شد.

پورمحمدی در ابتدای این نشست اظهار کرد: من پیوسته در مجموعه‌های دانشگاهی بودم و به بسیاری از دانشگاه‌های ایران رفتم و تجربه من از حضور در دانشگاه می‌گوید که جامعه‌ای که نقد کند و اعتراض کند و دیدگاه‌های خود را بدون نگرانی و لرزش زبان بگوید، جامعه خوبی است. نقش دانشگاهیان در جامعه روشن است و هم پیشینه تمدنی داریم و انقلاب ما انقلاب فکری و مقوله انسانی است.

وی ادامه داد: اساس زندگی مسائل عاطفی و احساس انسانی و رضایت درونی است که باید برقرار شود. طبیعی است نقش دانشگاهیان و طلاب برجسته است و طبعاً با این مجموعه‌ها دم‌خورتر هستیم. ما از ظرفیت نخبگی برخورداریم اما آیا دانشگاه‌ها و مدارس در عرصه زندگی آمده است یا خیر؟

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مهمترین مسئله در انقلاب مشارکت مردم است. امام سال 57 با امام سال 42 فرقی نمی‌کند و امام سال 42 نیز قوی بود اما نتوانست کاری کند اما امام 57 چون مردم همکاری کردند به موفقیت رسید.

پورمحمدی افزود: نقطه قوت ما در عرصه جهانی مشارکت مردم است و با وجود تمام قدرت سیاسی و رسانه‌ای ما و ...، قدرت بازدارندگی آن به اندازه حضور مردم نیست. اگر دشمنان از تعرض به ایران می‌ترسند علاوه بر قدرت نظامی قدرت حضور مردم نیز دلیلی بر این ترس است.

پورمحمدی گفت: اهتمام به مشارکت بالا در دو سال اخیر در انتخابات نشان از درک جدی از توان ملی و قدرت بازدارندگی ملی است. باید مشارکت صورت بگیرد تا قدرت ملی ما ارتقا پیدا کند.

منبع: تسنیم

693898