راه اندازی بانک اطلاعات مدیران و متخصصین در ستاد رئیسی

سخنگوی ستاد کشوری مردمی متخصصان و مدیران ایران (حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی) اعلام کرد که به منظور بهره گیری از نیروهای متخصص و مدیران کارآمد با گرایش‌های سیاسی مختلف، بانک اطلاعات متخصصان و مدیران ایران در ستاد حامیان رئیسی شکل گرفته است.
تصویر راه اندازی بانک اطلاعات مدیران و متخصصین در ستاد رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، "محمد شاه پسند" سخنگو و رئیس شورای هماهنگی این ستاد در یک نشست خبری، افزود: فلسفه اصلی راه اندازی این ستاد، شناسایی مدیران کارآمد، متخصص، پاکدست و مردم مداری است که عملکرد قابل قبول و شفافی در حوزه مختلف و مبارزه با فساد، رانت خواری و کارهای جهادی و مردمی داشته باشند.

او گفت: تاکنون کارنامه ده‌ها تن از مدیران و متخصصان ستادی و میانی کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب مختلف که عملکرد و راهکارهای کارشناسی آنان در حل مشکلات اجرایی و اقتصادی موثر بوده، به ثبت رسیده است.

وی مطالبه گری مدیران و متخصصان جوان و نخبه را در طول دوره دولت رئیسی مورد تاکید قرارداد و خاطر نشان کرد: ما معتقدیم باید پیگیر تحقق شعارهای انتخاباتی این نامزد باشیم و در صورت پیروزی وی در انتخابات، هر کدام از شعارهایی که از آن غفلت و یا به فراموشی سپرده شود، توسط اعضای این ستاد مردمی مطالبه خواهد شد.

305815