حمایت مولوی عبدالحمید از آیت الله رئیسی

شورای هم اندیشی اهل سنت ایران، پس از جلسات و بحث و گفتگوهای بسیار با ملاحظه برنامه نامزدها و نیز شرایط حاکم بر کشور و وضعیت خاص این دوره از انتخابات، با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی می تواند گزینه مناسب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد .
تصویر حمایت مولوی عبدالحمید از آیت الله رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، با اتمام همه شایعاتی که طی هفته های گذشته از سوی جریانات خاص هم صدا با دشمن منتشر گردید. در نهایت مولوی عبدالحمید و شورای هم اندیشی اهل سنت ایران، طی بیانیه ای حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودند .

متن این بیانیه بدین شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران

اینک در آستانه انتخابات سرنوشت ساز دیگری ایستاده ایم، شایسته است از حق برگزیدن رئیس جمهور جدید ایران بهره بریم و در انتخابات مشارکت نمائیم.

گذر از تنگنا های دشواری که ملت بزرگوار ایران را به مشقت افکنده است با حضور در انتخابات و برگزیدن مناسب ترین گزینه از میان نامزدها امکان خواهد یافت.

برای حضور آگاهانه در این انتخابات و در نظر گرفتن همه جوانب، با راهنمایی و هدایت حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و برخی علمای مطرح اهل سنت کشور، جمعی از عالمان دینی، نخبگان دانشگاهی و فرهیختگان اهل سنت از مناطق و استان های سنی نشین ایران در قالب « شورای هم اندیشی اهل سنت ایران » در مرکز کشور گرد هم آمدند و با نامزدهای شاخص این دوره از انتخابات و مسئولان ارشد ستادهای انتخاباتی آنان ، دیدار و گفتگو کردند، در این دیدارها، دیدگاه ها و مطالبات اهل سنت ایران، در سه بخش کلی که هر کدام چندین زیر بخش را شامل بود، مطرح شد، الف : شایسته سالاری و مشارکت دادن نخبگان اهل سنت و اقوام در نظام برنامه ریزی ، اجرایی و مدیریتی در سطوح کشوری و منطقه ای؛

ب : اجرای اصل 12 قانون اساسی و سایر اصول ناظر بر ازادی و احترام به ارزش ها و مناسک مذهبی اهل سنت و رفع فشارهای مذهبی در جهت تقویت اصل برابری و برادری

ج: توسعه امور زیر ساختی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مناطق سنی نشین برای بهبود رفاه اجتماعی مردم

این دیدگاه ها و مطالبات با استقبال نامزدهاو مسئولان ارشد ستاد آنها روبرو گردید و برخی نامزدها حتی اعلام آمادگی کردند تا برای اجرای آنها تعهد مکتوب بسپارند.

شورای هم اندیشی اهل سنت ایران، پس از جلسات و بحث و گفتگوهای بسیار با ملاحظه برنامه نامزدها و نیز شرایط حاکم بر کشور و وضعیت خاص این دوره از انتخابات، با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی می تواند گزینه ی مناسب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد .

شورا امید دارد ایشان پس از توفیق در انتخابات پیش رو، در عرصه خدمت به مردم بزرگ ایران با توکل بر خداوند رحمان و همکاری سایر قوا و بهره گیری از نیروهای شایسته و توانمند کشور به ویژه نخبگان اهل سنت ایران گام های اساسی بردارد و در کنار خواسته های عمومی ملت ایران، مطالبات به حق و قانونی اهل سنت و اقوام ایران را جامع عمل پوشاند .

با ارزوی سربلندی ملت بزرگ ایران

شورای هم اندیشی اهل سنت ایران

305232

مطالب مرتبط