مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:

رمز ارز غیرمجاز در استان مرکزی ۱۷۰ میلیارد ریال برق مصرف کرده‌اند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: رمز ارزهای غیرمجاز در این استان که تاکنون شناسایی شده‌، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال برق مصرف کرده‌اند.

تصویر رمز ارز غیرمجاز در استان مرکزی ۱۷۰ میلیارد ریال برق مصرف کرده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، محمد اله داد روز پنجشنبه افزود:۱۵ هزار ماینر غیر مجاز از سال گذشته تاکنون در این استان مرکزی در بهش های صنعتی، کشاورزی، تجاری، خانگی، عمومی و از مطب پزشکان کشف شده است.

وی بیان کرد: میزان برق مصرفی این ماینرها بر اساس تعرفه تعیین شده به ۱۷۰ میلیارد ریال رسیده و وصول این مطالبات نیز با مشکلات جدی همراه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به تعداد ماینرهای غیرمجاز شناسایی شده در این استان ماینرهای کشف نشده نیز وجود داشته باشد و انتظار است مردم در صورت اطلاع مراتب را از طریق شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.

اله‌داد اظهار داشت: به اطلاع دهندگان از ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی نیز پاداش داده می‌شود و بسته به نوع ماینرهای کشف شده این پاداش تا ۲۰۰ میلیون ریال نیز تعیین شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت خسارت ناشی از قطعی برق در استان مرکزی در دستور کار است و هرماهه در قبوض برق مصرفی مشترکان مبلغی بابت بیمه کسر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: در سال ۹۸، یک‌هزار و ۴۰۰ مورد خسارت تایید شده برق در این استان پرداخت شد و برای سال گذشته نیز یک‌هزار و ۲۰۰ مورد تایید شده که تاکنون ۶ میلیارد ریال در این راستا پرداخت شده که بر اساس پرونده‌های در دست، این رقم به بیش از ۱۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است و در این منطقه ۷۵۷ هزار و ۷۶۳ مشترک برق وجود دارد.

302963

مطالب مرتبط