افتتاح مرکز رصد و پایش جرائم و تخلفات انتخاباتی در خوزستان

معاون دادگستری استان خوزستان از افتتاح مرکز دریافت گزارش‌های مردمی، رصد و پایش جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری این استان خبر داد.
تصویر افتتاح مرکز رصد و پایش جرائم و تخلفات انتخاباتی در خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر امروز یکشنبه از افتتاح مرکز دریافت گزارش‌های مردمی، رصد و پایش جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری خوزستان خبر داد و تأکید کرد: شماره چهار رقمی ۱۸۵۰ برای پاسخگویی به گزارش‌های مردمی این مرکز اعلام شده و آنها می‌توانند در طول شبانه‌روز به صورت پیغام‌گیر و یا مکالمه با اپراتور گزارش‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: همه گزارش‌های دریافتی عمومی بلافاصله رصد و در صورت اینکه گزارشی وصف کیفری و جزایی داشته باشد برای مدیران قضائی (رؤسای دادگستری و دادستان‌ها) ارسال می‌شود.

معاون دادگستری استان خوزستان بیان کرد: اگر مدیران قضائی تشخیص بدهند که تخلفی رخ داده است در زمان تشکیل پرونده، موضوع را به قاضی ویژه هر شهرستان ارجاع می‌دهند تا به تناسب تخلفات صورت گرفته، حکم آن صادر شود.

وی با تأکید بر اینکه به همه کاندیداها و هواداران آنها توصیه می‌شود که مُر قانون را در نظر داشته و بر اساس آن فعالیت کنند، تصریح کرد: انتخاباتی سالم است که بر اساس اخلاق انتخاباتی و رعایت مُر قانون برگزار شود.

منبع:مهر

301913