ادامه محدودیت کرونایی در خوزستان

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها همچنان اعمال می شود در شهرستان‌های این استان به قوت خود باقی است.
تصویر ادامه محدودیت کرونایی در خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، ولیاله حیاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ تغییری در سطح رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های خوزستان حاصل نشده افزود: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان همچنان اعمال می شود.

وی افزود: از عموم مردم خوزستان همچنان تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت تردد حتما از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مرزهای زمینی و مسافری ما همچنان بسته اند و مرزهای دریایی و ورود کشتی ها به شدت کنترل می شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت های انتخاباتی در مکان های مسقف ممنوع است افزود: این فعالیت ها تنها در مکان های سرباز که به تایید ستاد کرونا شهرستان رسیده باشد، مجاز است.

حیاتی گفت: تنها در مکان هایی که به تایید بهداشت رسیده و از سوی فرمانداران اعلام شود، می توان فعالیت کرد.

وی بیان کرد: تخلفات کرونایی کاندیدای انتخاباتی در شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

حیاتی افزود: استان خوزستان در بحث محدودیت درون شهری و برون شهری و رعایت پروتکل های بهداشتی رتبه قابل قبولی را در کشور کسب کرده که امیدواریم این امر همچنان ادامه داشته باشد.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

301084