سفیر اسبق ایران در لبنان در گفتگو با پرسون:

سازمان ملل عروسک خیمه‌شب بازی استکبار/ حمایت تمام قد مردم از مظلومیت فلسطین

آنچه حائز اهمیت است حمایت مردم دنیا از فلسطینیان است و می‌بینیم که مردم در اروپا، آمریکا و آسیا و اقصی نقاط دنیا به شدت از مظلومیت فلسطینی‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند و این بزرگ‌ترین سرمایه معنوی برای روحیه دادن به مبارزین فلسطینی است تا احساس کنند تنها نیستند و این همه حامی، طرفدار و پشتیبان در دنیا دارند.
تصویر سازمان ملل عروسک خیمه‌شب بازی استکبار/ حمایت تمام قد مردم از مظلومیت فلسطین

احمد دستمالچیان سفیر اسبق ایران در لبنان در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص اذعان اسرائیل به شکست در مقابل جبهه مقاومت عنوان کرد: رژیم صهیونیستی یک بار دیگر در سال ۲۰۰۶ در جنگ ۳۳ روزه در برابر نیروهای موشکی حزب‌الله به زانو درآمد و تسلیم شد.

دستمالچیان افزود: علی‌رغم این‌که رژیم صهیونیستی تبلیغات وسیعی در خصوص قدرت گنبد آهنین برای رصد موشک‌ها می‌کند اما در عمل نشان داد که رژیم صهیونیستی نه در جنگ ۳۳ روزه و نه در جنگ فعلی هیچ‌گونه امنیت آسمانی ندارد و نیروهای مقاومت از هر جایی قصد کنند می‌توانند آن‌جا را هدف قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد که یک معادله بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ در جنگ موشکی بین رژیم‌ صهیونیستی و نیروهای مقاومت ایجاد شده که هم تعیین کننده است و هم می‌تواند مؤثر و سرنوشت‌ساز باشد.

سفیر اسبق ایران در لبنان با اشاره به این‌که سازمان ملل مدت‌هاست که دیگر سازمان ملل نیست بلکه سازمان برخی از دولت‌ها و قدرت‌های استکباری است، خاطر نشان کرد: سازمان ملل در خدمت اهداف استعماری است و استانداردهای دوگانه را بازی می‌کند و از آنجایی که مقر آن در نیویورک است، صاحبان اصلی چرخاننده مقر سازمان ملل یهودی هستند. بنابراین از سازمان ملل و سازمان‌های مشابه انتظار بیش‌تری نمی‌توان داشت چرا که به عروسک خیمه شب بازی این قدرت‌ها تبدیل شده‌ و مأموریت آن‌ها را اجرا می‌کند.

احمد دستمالچیان در پایان گفت: آنچه حائز اهمیت است حمایت مردم دنیا از فلسطینیان است و می‌بینیم که مردم در اروپا، آمریکا و آسیا و اقصی نقاط دنیا به شدت از مظلومیت فلسطینی‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند و این بزرگ‌ترین سرمایه معنوی برای روحیه دادن به مبارزین فلسطین است تا احساس کنند تنها نیستند و این همه حامی، طرفدار و پشتیبان در دنیا دارند.

290317

مطالب مرتبط