علیرضا تقوی نیا در گفتگو با پرسون:

مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را خلع امنیت کرده است

در طول تاریخ 70 ساله رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه جبهه داخلی این رژیم این‌چنین تحت فشار نظامی و حملات هوایی قرار نگرفته بود و برای اولین بار است که به این گستردگی شهرهای فلسطین اشغالی زیر آتش باران گروه‌های مقاومت است.
تصویر مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را خلع امنیت کرده است

علیرضا تقوی نیا عضو کمیته دفاع از مردم فلسطین در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص استمرار حملات اسرائیل به فلسطین گفت: از بدو تشکیل رژیم صهیونیستی کشورهای غربی و دُوَل مستکبر به دفاع از این رژیم پرداختند و همواره حامی آن بودند.

تقوی نیا تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که میزان نفوذ نهادهای بین‌المللی، کشورهای اروپایی و آمریکایی بر فلسطینیان کاهش پیدا کرده و آن‌ها مثل گذشته تحت تأثیر این نهادها نیستند و بیش از پیش استراتژی مقاومت را دنبال می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ 70 ساله رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه جبهه داخلی این رژیم این‌چنین تحت فشار نظامی و حملات هوایی قرار نگرفته بود و برای اولین بار است که به این گستردگی شهرهای فلسطین اشغالی زیر آتش باران گروه‌های مقاومت است.

عضو کمیته دفاع از مردم فلسطین در ادامه اظهار داشت: این خلع امنیت از آن‌ها به شدت روی رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت و مهاجرت معکوس را افزایش خواهد داد و آن‌ها متوجه خواهند شد که قدرت نظامی اسرائیل و ارتش آن دیگر نمی‌تواند برای آن‌ها تولید امنیت کند و باید از این نقطه مهاجرت کنند.

علیرضا تقوی نیا در پایان بیان کرد: در سال‌های اخیر مقاومت فلسطین در نوار غزه به سلاح‌های بسیار پیشرفته برای مقابله با یگان‌های زرهی اسرائیل دست پیدا کرده است و اسرائیل می‌داند که اگر بخواهد به صورت زمینی به نوار غزه حمله کند باید خودش را برای دادن اسیر و تلفات بسیار بالا آماده کند. رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان آماده دادن تلفات نیست و توان گروه‌های مبارز و مقاومت فلسطین در نبرد زمینی بسیار بالا رفته است.

289314

مطالب مرتبط