صهیونیست‌ها شکست را پذیرفته‌اند

کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی به جان هم افتاده و ضمن درگیری شدید، هر یک دیگری را مقصر حادثه معرفی کرده و پاچه یکدیگر را می‌گیرند. مقامات و منابع صهیونیستی به شکست در برابر عملیات اخیر حماس اذعان دارند و «اسموتریچ»، وزیر دارایی کابینه افراطی نتانیاهو گفته: «باید با سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خوردیم.».
تصویر صهیونیست‌ها شکست را پذیرفته‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدعبدالله متولیان در یادداشتی نوشت: عملیات طوفان الاقصی بسان زلزله‌ای بود که تمامی شالوده و ساختار‌های رژیم اشغالگر را به هم ریخته و اینک پس‌لرزه‌های آن به مراتب شدیدتر و اثربخش‌تر از خود آن است. هرچه از ۱۵ مهرماه (۷ اکتبر) فاصله می‌گیریم، آثار این زلزله سنگین بر رفتار، عملکرد و مواضع سران امریکا، دول غربی و خاصه رژیم صهیونیستی نمایان‌تر می‌شود. طوفان الاقصی سبب شکل‌گیری محور شرافت جبهه حق در برابر محور شرارت جبهه شیطانی باطل شده است و تلاش‌های مذبوحانه محور شرارت، آنان را منزوی‌تر، منفورتر، بی‌چاره‌تر، عصبانی‌تر و گیج‌تر می‌کند. مقاومت فلسطین حتی در نامگذاری عملیات خود هم ذوق به خرج داده و با نام طوفان الاقصی عملاً عملیات طوفان صحرای ناتو در حمله به کویت و عراق را نیز به سخره گرفته‌اند.

اینک صهیونیست‌ها در همه حوزه‌ها و تمامی ساحات و در زمین، زمان، دیپلماسی و... زمین‌گیر شده و به بن‌بست رسیده و سرزمین (ارض) موعود برایشان جلوه آشکار جهنم موعود شده و افسانه شکست ناپذیری آنان باطل و گنبد آهنین، دیوار حائل، تانک‌های مرکاوا و... به طنز سیاسی شیربچه‌های فلسطینی تبدیل شده است.

امروز غزه به سیاهچاله‌ای کیهانی تبدیل شده و در حال بلعیدن همه حیثیت، اعتبار، مشروعیت، آرامش و امید تروریست‌های اشغالگر است و تلاش صهیونیست‌ها بر سرعت غرق شدن در این سیاهچاله می‌افزاید. این روز‌ها صهیونیست‌ها با از کف دادن عقلانیت عملیاتی و راهبردی، مثنوی تحقیر و آوارگی و کمپ نشینی را با همه عوارض روانی آن تجربه می‌کنند. بیش از ۵۰ شهرک صهیونیستی تخلیه شده و صد‌ها هزار صهیونیست در اردوگاه‌های جنگی نظاره‌گر مرگ، نابودی و فروپاشی رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل هستند و دولت دیوانه و تروریست نتانیاهو زیر ضربات پی در پی عوارض و پیامد‌های طوفان الاقصی، خسته، ناامید، منزوی، یرشکسته، منفور و در حال متلاشی شدن بوده و با تشدید جنایات ضد بشری و کشتار وحشیانه کودکان و زنان و بمباران مدارس و بیمارستان‌ها چهره زشت، پلید، بی‌رحم، تبهکار و شیطانی خود را به نمایش می‌گذارد.

آنچه که در این میان برجسته‌تر از سایر مسائل و موضوعات خودنمایی می‌کند، باور صهیونیست‌های اشغالگر اعم از سران رژیم، کارشناسان نظامی و غیرنظامی و رسانه‌های اسرائیلی و عامه ساکنان شهرک‌های صهیونیستی به شکست قریب‌الوقوع است. سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خبری صراحتاً به عجز و ناتوانی این رژیم در حمله زمینی به غزه به رغم حمایت‌های گسترده و همه جانبه امریکا و غرب اذعان کرده و می‌گوید: حمله زمینی به غزه بسیار سخت و پیچیده است و خطرات زیادی را متوجه نیرو‌های ما خواهد کرد. این اظهارات سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان علنی به شکست در برابر مقاومت و ناتوانی در حمله زمینی به غزه است، اما اشغالگران همچنان به بمباران وحشیانه و جنون‌آمیز غزه و کشتار غیرنظامیان ادامه می‌دهند تا بر ضربات سختی که از مقاومت دریافت کرده‌اند، سرپوش بگذارند.

کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی به جان هم افتاده و ضمن درگیری شدید، هر یک دیگری را مقصر حادثه معرفی کرده و پاچه یکدیگر را می‌گیرند. مقامات و منابع صهیونیستی به شکست در برابر عملیات اخیر حماس اذعان دارند و «اسموتریچ»، وزیر دارایی کابینه افراطی نتانیاهو گفته: «باید با سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خوردیم.». «ایهود باراک»، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز به اکونومیست می‌گوید: «نتانیاهو مسئولیت بزرگ‌ترین شکست تاریخ اسرائیل را برعهده بگیرد.»

اهارون حلیفا، رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره اعتراف کرده و می‌گوید: ما در زمینه هشدار پیشگیری نسبت به عملیات حماس در منطقه غلاف غزه شکست خوردیم. تساخی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست تل آویو در برابر مقاومت اسلامی فلسطین می‌گوید: «ما در مأموریت خود برای مقابله با حمله حماس شکست خوردیم. این اشتباه من و مسئول برآورد اوضاع بود که گمان کردند حماس از عملیات "نگهبان دیوارها" درس گرفته است. حماس ما را فریب داد و اکنون در جبهه شمالی نیز شاهد همین سناریو هستیم. در مأموریت خود شکست خوردیم و جای هیچ حرفی نیست».

و، اما اعتراف بنی گانتس وزیر جنگ و جنایت رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل با اعترافات بقیه صهیونیست‌ها کاملاً متفاوت است. وی می‌گوید: «‏جنگی طولانی در پیش داریم که طی آن یا اسرائیل باقی می‌ماند یا حماس». وی با این سخن خواسته یا ناخواسته:

۱- به موجودیت و اعتبار جبهه مقاومت فلسطین به عنوان یک قدرت نظامی انکارناپذیر در صحنه نظامی اعتراف می‌کند. ۲- بر قدرت و پایداری و توان جبهه مقاومت فلسطین در برابر چهارمین ارتش جهان به عنوان عامل اصلی طولانی شدن جنگ مهر تأیید می‌زند. ۳- توازن، تعادل و موازنه قدرت جبهه مقاومت فلسطین و برابری توان نظامی فلسطینی‌ها را می‌پذیرد. ۴- ذلیلانه از احتمال شکست رژیم اشغالگر در برابر جبهه مقاومت فلسطین در صحنه نبرد می‌گوید. ۵- تلویحاً از ناتوانی نظامی در برابر فلسطینی‌های مظلوم می‌گوید در حالی که قبلاً این رژیم تروریست و وحشی داعیه نیل تا فرات را داشت و ارتش قدرتمند ۱۱ کشور بزرگ عربی را در شش روز شکست داده بود. ۶- از دوطرفه بودن نبرد، برای اولین بار در تاریخ عمر ۷۵ ساله رژیم می‌گوید، در حالی که پیش از این هر زمان که اراده می‌کردند به فلسطینی‌ها حمله می‌کردند. ۷- آرزوی نیل تا فرات را دست نیافتنی می‌داند. ۸- از ایجاد آمادگی ذهنی و روانی ساکنان و اشغالگران سرزمین فلسطین برای فروپاشی حکومت جعلی اسرائیل می‌گوید. ۹- از فروپاشی احتمالی و زودرس رژیم صهیونیستی به سایر بازیگران منطقه‌ای نظیر محور مقاومت و کشور‌های منطقه پیام می‌دهد. ۱۰- عملاً بذر ناامیدی، یأس و تردید درباره بقای رژیم صهیونیستی را در بین نیرو‌های نظامی، اطلاعاتی و اجرایی آن رژیم می‌پاشد. ۱۱- از استقلال عمل مقاومت فلسطین و انجام عملیات منحصر به فرد طوفان الاقصی (بدون کمک گرفتن از محور مقاومت) می‌گوید.

آری، مواضع سران رژیم صهیونیستی در باره اوضاع فعلی سرزمین‌های اشغالی و قدرت روزافزون مقاومت فلسطین، علاوه بر اعتراف به قبول شکست و احتمال فروپاشی، گویای حقیقت پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید.

منبع: جوان آنلاین

547109