امام جمعه بانه در گفت وگو با پرسون:

انتخابات ریاست جمهوری ایران بسیاری از معادلات جهانی را برهم می‌زند

امام جمعه بانه گفت: با توجه به تحرکات منطقه‌ای و جهانی ابرقدرتها، انتخابات ریاست جمهوری ایران در سالجاری از بسیاری جهات حائز اهمیت است و این انتخابات می‌تواند بسیاری از معادلات جهانی را عملا برهم بزند و تاثیرات آن بسیار بالاست.

تصویر انتخابات ریاست جمهوری ایران بسیاری از معادلات جهانی را برهم می‌زند

ماموستا عبدالرحمن خدایی؛ امام جمعه شهرستان بانه در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: انتخابات نماد مردمسالاری دینی در نظام مقدس جهموری اسلامی ایران است و همه باید در این همه پرسی حضوری تاریخی و حماسه ساز داشته باشیم.

امام جمعه بانه ادامه داد: با توجه به تحرکات منطقه‌ای و جهانی ابرقدرتها، انتخابات ریاست جمهوری ایران در سالجاری از بسیاری جهات حائز اهمیت است و این انتخابات می‌تواند بسیاری از معادلات جهانی را عملا برهم بزند و تاثیرات آن بسیار بالاست.

این عالم اهل سنت افزود: با این وجود دشمنان برای کم فروغ کردن این انتخابات دست به ایجاد یک جبهه واحد علیه این انقلاب و ملت زده‌اند و برای رسیدن به نیات پلید خود که همان کاهش زمینه مشارکت مردم و حتی ایجاد اغتشاش و فتنه است، تمامی تلاش های خود را انجام می دهند، لذا شایسته و بایسته است که ملت ایران برای سربلندی این مملکت حضورشان را پررنگ تر از هر دوره‎ای کنند.

امام جمعه بانه اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای و نیز فضای مجازی این روزها به شدت توسط اخبار نادرست و دوپهلوی دشمنان مسموم شده است، بنابراین باید نهایت دقت را داشته باشیم تا در این مسیر بی اطلاعاتی و اخبار نادرست قرار نگیریم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان انجام می‌گیرد که شخص اصلح برای پست ریاست جمهوری در نظام اسلامی ایران انتخاب نگردد، لذا معاندان همواره در حال ایجاد شائبه‌های انتخابی بی‌شماری در فضای مجازی و دیگر رسانه‌های خود هستند.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن نقاط قوت این نظام و در مقابل پررنگ کردن مشکلات در کشور هستند و با این سلاح و ترفند پلید به دنبال ایجاد یک فضای ناامیدی در بین سطوح مختلف جامعه می‌باشند، بنابراین شایسته است که در انتخابات پیش روی از بصیرت دینی و سیاسی خود بهره ببریم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

289877