در بیانیه حوزه علمیه کردستان؛

منفعت پرستان می‌خواهند صدای فریاد مادران فلسطینی شنیده نشود

حوزه علمیه استان کردستان در محکومیت جنایات رژیم غاصب علیه ملت فلسطین در بیانیه‌ای آورده است: تاریخ آیینه تمام نمای این منفعت پرستان است که به توجیه ناصواب ظلم می‌پردازند تا صدای فریاد مادران فرزند از دست داده فلسطینی را نشنوند.

تصویر منفعت پرستان می‌خواهند صدای فریاد مادران فلسطینی شنیده نشود

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه‌ای جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ

جهان اسلام روزهای تلخی را سپری می‌کند.

دستهای ظلم از آستین رژیم کودک‌کش صهیونیست بیرون زده و مردم مظلوم فلسطین روزهای دشواری را تجربه می‌کنند.

اما آنها می‌دانند که روزهای پیروزی نزدیک است و وعده نصرت الهی برای مردمی که سالها طعم تلخ ظلم را چشده اند ایام فتح وظفر را نوید می‌دهد.

آری مردم فلسطین روزهای سختی را سپری می‌کنند هر روز خانه‌ها بر سر مردم آوار می‌شود و کودکان زیر دست و پای این همه محنت چشم از جهان فرو می‌بندند همه اینها جای تاثر و تاسف برای آزادگان عالم است و جا دارد ملل و جوامع بشری و نظامات حاکم بر جهان از این غصه بمیرند، اما تاثر و تاسف آن زمان بیشتر می‌شود که برخی از حکامی که رهبری و مدیریت جوامع اسلامی را به دوش می کشند چشم بر همه این جنایات می بندند و هم‌پیاله سردمداران استکباری صهیونیست شده‌اند و به دنبال سازش و قبح‌زدایی از ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند.

اینان عیاشان خود فروخته‌ای هستند که جنایات این به ظاهر انسان ها را به عیان می بینند و چشم‌هایشان را فرو می‌بندد تا مردم مظلوم فلسطین تاوان خودکامی آنها را بدهد و فلسطین وجه المصالحه منافعشان باشد.

این نکته تاریک همیشگی تاریخ است که جهان اسلام ملعبه دست حکام سیاه اندیش است و چاره‌ای از تکرار تاریخ در برهه کنونی نیست.

تاریخ آیینه تمام نمای این منفعت پرستان است که به توجیه ناصواب ظلم می‌پردازند تا صدای فریاد مادران فرزند از دست داده فلسطینی را نشنوند.

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت حکام خود فروخته جهان اسلام اعلام می داریم که تا آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان صهیونیست درکنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود و به‌فضل الهی دیر زمانی نخواهد گذشت که قدس از دست این به ظاهر انسانها آزاد گشته و میعادگاهی برای مبارزان در راه حق و حقیقت خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حوزه علمیه استان کردستان

289634