عضو کمیته جمعیت دفاع از مردم فلسطین در گفتگو با پرسون:

ناهمگون‌ترین کابینه تاریخ اسرائیل در انتظار فروپاشی

کابینه جدید رژیم صهیونیستی، نامتجانس‌ترین و ناهمگون‌ترین کابینه تاریخ اسرائیل است که از چپ‌ترین افراد تا تندروترین افراد در آن حضور دارند و صرفاً یک کابینه مصلحتی برای بیرون کردن نتانیاهو از قدرت است. این کابینه به هیچ‌عنوان کابینه همسو و همگونی نیست و بسیار شکننده است و تنها با ۶۰ رأی پارلمان توانسته به قدرت برسد.
تصویر ناهمگون‌ترین کابینه تاریخ اسرائیل در انتظار فروپاشی

علیرضا تقوی نیا عضو کمیته جمعیت دفاع از مردم فلسطین در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص هرج و مرج موجود در پارلمان اسرائیل اظهار داشت: کابینه جدید رژیم صهیونیستی، نامتجانس‌ترین و ناهمگون‌ترین کابینه تاریخ اسرائیل است که از چپ‌ترین افراد تا تندروترین افراد در آن حضور دارند و صرفاً یک کابینه مصلحتی برای بیرون کردن نتانیاهو از قدرت است.

تقوی نیا افزود: این کابینه به هیچ‌عنوان کابینه همسو و همگونی نیست و بسیار شکننده است و تنها با ۶۰ رأی پارلمان توانسته به قدرت برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: اتفاقاتی که اخیراً در کنست اسرائیل افتاد نشان‌دهنده شکاف عمیق سیاسی، زبانی، قومی و مذهبی در رژیم صهیونیستی است که به شدت به جبهه داخلی این رژیم ضربه زده و آن را تضعیف کرده است.

عضو کمیته جمعیت دفاع از مردم فلسطین خاطر نشان کرد: بسیار بعید است که کابینه جدید رژیم صهیونیستی یک کابینه پایدار باشد و هر لحظه امکان فروپاشی آن وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت فروپاشی این کابینه همچنان بنت نخست وزیر اسرائیل خواهد بود و دیگر نتانیاهو به قدرت باز نخواهد گشت و انتخابات مجدد برگزار خواهد شد.

علیرضا تقوی نیا در پایان گفت: نکته مهم‌تر اینجاست که گیدئون سعر رهبر حزب امید نوین و از مهم‌ترین منتقدان نتانیاهو به عنوان وزیر دادگستری معرفی شد و کاملاً محتمل است که پرونده فساد نخست وزیر را به گردش در بیاورد.

308616