علیرضا تقوی نیا در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

آسیب‌پذیری اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت/ رژیم صهیونیستی توان ورود به جنگ جدید را ندارد

با توجه به قدرت روزافزون گروه‌های مقاومت غزه و توان بالای دفاع  موشکی گروه‌های مقاومت که می‌توانند تمام شهرهای فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار دهند و امنیت شهروندان اشغالگر را خدشه‌دار کنند، بعید به نظر می‌رسد که نتانیاهو به دنبال تنش‌آفرینی آن هم در سطح یک نبرد تمام عیار باشد.
تصویر آسیب‌پذیری اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت/ رژیم صهیونیستی توان ورود به جنگ جدید را ندارد

علیرضا تقوی نیا عضو کمیته سیاسی جمعیت حمایت از فلسطین در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص آسیب‌پذیری اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی توسط نیروهای محور مقاومت در چند جبهه محاصره شده است و با توجه به ضعف‌های راهبردی این رژیم از جمله تنگناهای ژئوپلیتیکی و ضعف عمق راهبردی با چالش‌های جدی روبرو است و به هیچ عنوان قابلیت درگیری با نیروهای مقاومت در شمال، شمال شرق و جنوب خود را به طور همزمان ندارد.

تقوی نیا افزود: نگرانی‌های دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و پژوهشگران مسائل امنیتی این رژیم در خصوص آسیب‌پذیری اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت کاملاً به جا است.

وی تشریح کرد: با توجه به قدرت روزافزون گروه‌های مقاومت غزه و توان بالای دفاع موشکی گروه‌های مقاومت که می‌توانند تمام شهرهای فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار دهند و امنیت شهروندان اشغالگر را خدشه‌دار کنند، بعید به نظر می‌رسد که نتانیاهو به دنبال تنش‌آفرینی آن هم در سطح یک نبرد تمام عیار باشد.

عضو کمیته سیاسی جمعیت حمایت از فلسطین در پایان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نه از لحاظ سیاسی با توجه به بحرانی که با آن درگیر است، نه از لحاظ اقتصادی و نه از لحاظ انسجام جبهه داخلی با توجه به بیماری کرونا و ناتوانی دولت نتانیاهو در کنترل این پاندمی، به هیچ عنوان امکان وارد شدن به جنگ جدیدی را ندارد.

287366

مطالب مرتبط