عضو کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین در گفتگو با پرسون؛

هشدار جنبش حماس به رژیم صهیونیستی/ اسرائیل باید هزینه جنایات خود را بپردازد

اگر بنا باشد که مردم فلسطین همچنان در شهرها و اراضی اشغالی 1948 و همچنین کرانه غربی رود اردن زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها له شوند، بی‌شک صهیونیست‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند و این هزینه موشک‌های مقاومت فلسطینی است که امنیت شهروندان اشغال‌گر را از بین می‌برد.
تصویر هشدار جنبش حماس به رژیم صهیونیستی/ اسرائیل باید هزینه جنایات خود را بپردازد

علیرضا تقوی‌نیا عضو کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص آماده‌باش اسرائیل از ترس انتفاضه‌ای دیگر بیان کرد: شهر بیت‌المقدس که اخیراً عرصه تظاهرات گسترده مردم بود توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت سرکوب شد.

تقوی‌نیا افزود: ریشه این اعتراضات، اختلاف همیشگی فلسطینیان و صهیونیست‌ها بر سر مسجد الاقصی و بیت‌المقدس و اجازه ندادن رژیم صهیونیستی برای برگزاری انتخابات در شهر قدس بود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در بسیاری از شهرها اجازه برگزاری انتخابات فلسطینیان را ‌می‌داد اما در شهر قدس این اجازه را نمی‌داد که این موضوع برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت و برخلاف توافقات صورت گرفته بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی است و این نشان‌دهنده پایبند نبودن این رژیم به تعهداتش است.

عضو کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین در ادامه تصریح کرد: تسلیحاتی که نیروهای مقاومت فلسطینی در طی سال‌های اخیر به دست آورده‌اند در راستای ایفای حقوق فلسطینیان بوده و سعی کرده‌اند تا جای ممکن از آن استفاده نکنند مگر برای مقابله با تجاوزات و اشغالگری‌ها و سرکوب ملت مظلوم فلسطین.

علیرضا تقوی‌نیا در پایان تشریح کرد: این اقدام جنبش حماس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین نشان‌دهنده این است که شرایط برای رژیم صهیونیستی تغییر کرده و آن‌ها مثل گذشته نمی‌توانند به آسانی به سرکوب مردم بپردازند و هزینه آن را پرداخت نکنند و اگر بنا باشد که مردم فلسطین همچنان در شهرها و اراضی اشغالی 1948 و همچنین کرانه غربی رود اردن زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها له شوند، بی‌شک صهیونیست‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند و این هزینه موشک‌های مقاومت فلسطینی است که امنیت شهروندان اشغال‌گر را از بین می‌برد.

286609