امیرعبداللهیان:

امروز صهیونیست‌ها پشت دیوار‌های بتنی بلند «حبس» اند

مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت، امروز صهیونیست‌ها را در پشت دیوار‌های بتنی بلند «حبس» کرده و در آینده آن‌ها را «حذف» خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و سخنگوی ستاد سالگرد شهید سلیمانی در مراسم افتتاح رادیو مقاومت گفت: در مراسم افتتاحیه رادیو مقاومت شرکت کردم. این اقدام، ابتکاری بجا و درخور تحسین از سوی مدیران و کارکنان کوشای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در منظومه محور مقاومت است. در منطقه ژئواستراتژیک ما (غرب آسیا) ترتیبات سیاسی و امنیتی که به جبهه مقاومت و یا محور مقاومت نام‌گرفته است نیاز به این ابتکار رسانه‌ای داشت.

وی ادامه داد: مقاومت، امروز صهیونیست‌ها را در پشت دیوار‌های بتنی بلند «حبس» کرده و در آینده آن‌ها را «حذف» خواهد کرد. بی تردید صهیونیست‌ها جایی در آینده منطقه ندارند. راه حل سیاسی فلسطین برگزاری رفراندوم میان ساکنان اصیل فلسطینی اعم از مسیحی، مسلمان و یهودیست (و نه صهیونیسم) و راه کار واقعی مقاومت است و مقاومت.


بیشتر بخوانید:

عادی سازی روابط با اسراییل به ضرر فلسطین است


امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: شروع بکار رادیو مقاومت با یاد قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم، قهرمان امت اسلامی سردار سپهبد سلیمانی عزیز کلید خورد. یادش پر رهروست، ماندگار، مقاوم و شتابان.

225135