شهردار اراک:

پروژه میدان مقاومت زودتر از روزشمار به اتمام می رسد

شهردار کلانشهر اراک از اتمام پروژه مقاومت زودتر از روزشمار خبر داد و گفت: این پروژه یکی از اولویت های شهرداری برای اتمام زودتر از زمان پیش بینی شده است.

تصویر پروژه میدان مقاومت زودتر از روزشمار به اتمام می رسد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، علیرضا بیاتیان با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی سطح شهر اراک، ابراز کرد: در تقاطع غیرهمسطح مقاومت در حال حاضر با کار و تلاش جهادی، ۷۸ شمع عرشه پروژه انجام شده و با تکمیل ۴ شمع دیگر، عملیات شمع گذاری عرشه پروژه به اتمام می رسد.
وی ابراز کرد: از روز شمار ۱۸۰ روزه پروژه مقاومت جلوتر هستیم و در تلاشیم قبل از ۱۸۰ روز، تقاطع مقاومت را به بهره برداری برسانیم.
بیاتیان ادامه داد: در سال جاری علاوه بر تقاطع مقاومت، تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) و تقاطع میدان حضرت امام(ره) را نیز اجرایی خواهیم کرد.
شهردار کلانشهر اراک درخصوص پیاده راه امیرکبیر نیز گفت: این پروژه با استقبال خوب مردم روبرو شد، ضمن اینکه لاین پیاده راه خیابان محسنی نیز انجام شده و فاز بعدی آن به سرعت اجرایی خواهد شد تا برای رفاه حال مردم در دسترس شهروندان قرار گیرد.
وی درباره خاموشی پارک ها و برخی اماکن سطح شهر توضیح داد: بخاطر کرونا و بحرانی بودن شرایط برای جلوگیری از تجمعات شبانه در پارک ها تصمیم بر آن شد تا خاموشی چند ساعته داشته باشیم؛ بنابراین پارک ها در ساعتی از شب که احتمال تردد شهروندان وجود دارد خاموش می شوند.
بیاتیان در ادامه با اشاره به وضعیت سطح شهر گفت: لکه گیری برخی نقاط شهری چون کوی ولیعصر آغاز شده و به زودی بیشتر نقاط شهر را برای رفاه حال شهروندان آسفالت خواهیم کرد.
وی در پاسخ به وضعیت زمین های ولی آباد اظهار کرد: متاسفانه این منطقه در طرح جامع جدید شهر به محدوده شهر اراک الحاق نشده و در حریم شهر است که از طریق نمایندگان و استاندار پیگیر بازنگری در طرح جامع هستیم تا مشکلات این منطقه نیز رفع شود.

285911

مطالب مرتبط