کاظمی:

مخالفت اسرائیل با برجام از خوف موقعیت خود است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: خوف رژیم صهیونیستی و آل سعود از بازگشت برجام است که قدرت منطقه ای ایران بیشتر می شود، شرایط اقتصادی ما بهبود می یابد از این رو فضاسازی رسانه ای می کنند و بر تبل مخالفت با مذاکرات می کوبند.
تصویر مخالفت اسرائیل با برجام از خوف موقعیت خود است

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها در تلاش برای برهم زدن پروسه بازگشت برجام اند، گفت: اسرائیل برای موقیعت خود از برجام خوف دارد، در صورتی که ایران و آمریکا در موضوع برجام به توافق برسند، منافع رژیم صهیونیستی تحت تاثیر قرار می گیرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس بیان کرد: برجام تاثیر بسزایی بر اقتصادی جهانی و روند رو به رشد اقتصاد ایران خواهد داشت، اسرائیل در این صورت شرایط خوبی برای خود تصور نمی کند.

وی تاکید کرد: خوف رژیم صهیونیستی و آل سعود از بازگشت برجام است که قدرت منطقه ای ایران بیشتر می شود، شرایط اقتصادی ما بهبود می یابد از این رو فضاسازی رسانه ای می کنند و بر تبل مخالفت با مذاکرات می کوبند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: با شروطی که مقام معظم رهبری برای بازگشت برجام مطرح کردند، اروپایی ها پای کار آمده اند و مقدماتی برای اجرای تعهدات توافق هسته ای فراهم شده است، ایران بازگشت بدون قید و شرط آمریکا به برجام را می پذیرد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: بر اساس شروط ایران باید تمام تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران لغو شود، از آنجایی که احتمال بازگشت برجام وجود دارد، مخالفان این توافق جوسازی و فضاسازی می کنند تا چنین اتفاقی رخ ندهد.

منبع : خانه ملت

284505