رحیمی‌جهان آبادی:

ترس اسراییل از ایران / پرونده سیاه رژیم صهیونیستی پاک شدنی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اقدام رژیم صهیونیستی نشان می دهد اسرائیلی ها هراس زیادی از شرایط رخ داده در عرصه بین المللی به نفع ایران دارد.
تصویر ترس اسراییل از ایران / پرونده سیاه رژیم صهیونیستی پاک شدنی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، جلیل رحیمی جهان آبادی در خصوص نامه رژیم صهیونیستی به شورای امنیت درباره برنامه موشکی کشورمان و نقض مفاد قطعنامه ۲۲۳۱، گفت: اسرائیلی ها پیشرو در نقض قوانین و معاهده های بین المللی هستند لذا رژیم صهیونیستی در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد رفتار دیگر کشورها اظهارنظر کند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسرائیلی ها یکی از سیاه‌ترین پرونده های نقض مقررات بین المللی را دارند و به صورت آشکارا با دهن‌کجی به پروتکل های بین المللی اقدام به ساخت بمب اتم کرده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عضو ان.پی.تی نیست، ادامه داد: این مهم در حالیست که اسرائیلی ها با دخالت در امور داخلی کشورها از جمله اتفاق رخ داده در نطنز، امنیت منطقه و جهان را دچار چالش جدی کرده و مورد آسیب قرار داده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ابعاد پشت پرده اقدام اخیر رژیم صهیونیستی، افزود: این اقدام نشان می دهد اسرائیلی ها هراس زیادی از شرایط رخ داده در عرصه بین المللی به نفع ایران دارد.

رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: آنها تصور می کردند تحریم های کمرشکن ترامپ ایرانیان را به زانو در می آورد و موجب خواهد شد کشورمان قراردادهای جدید بین المللی را امضا کند و حتی اقتصادمان از بین برود اما امروزه مشاهده می کنند نه تنها ایران از این مراحل عبور کرده بلکه همه آسیب ها به فرصت تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها در حال دست و پا زدن هستند از این رو موضوع نقض مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ را بیان کردند، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال آنها تصور می کردند با اتفاق نطنز دست ایران در مذاکرات هسته ای خالی می شود اما با بلافاصله مشاهده شد که غنی سازی 60 درصد آغاز و همچنین مقرر شد نسل های جدید سانتریفیوژ جایگزین سانتریفیوژهای قبلی شود که این امر دست برتر کشورمان را نشان می دهد.

منبع : خانه ملت

282854