جعفر اصغری خبر داد :

توزیع ۶۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی در استان آغاز شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۶۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف این استان آغاز شد.
تصویر توزیع ۶۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی در استان آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی،جعفر اصغری روز سه شنبه افزود: این محموله برنج وارداتی از نوع هندی ۲۱_۱۱ است که با قیمت مصوب هر کیلو گرم ۱۸۵ هزار ریال در حال توزیع است.

وی ادامه داد: همچنین ۵۰۰ تن شکر در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی و به قیمت هر کیلوگرم ۸۷ هزار ریال و ۵۰ تن گوشت منجمد گوساله به قیمت هر کیلوگرم ۸۵ هزار ریال برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان مرکزی جذب و در حال توزیع است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر این ۲ هزار تن شکر دیگر نیز که یک‌هزار تن آن به صورت قند و به قیمت هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار ریال و یک‌هزار تن دیگر به صورت شکر فله به قیمت هر کیلوگرم ۸۷ هزار ریال عرضه می‌شود در حال جذب است که این محموله به زودی به استان منتقل می‌شود.

اصغری بیان کرد: همچنین ۲ هزار تن برنج وارداتی برای تنظیم بازار از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران در حال جذب است که در اسرع وقت وارد استان مرکزی می‌شود.

وی در خصوص روغن خوراکی نیز گفت: این کالای اساسی به میزان کافی از شرکت‌های داخلی استان تامین شده است..

کالاهای اساسی در ۱۰۰ فروشگاه بزرگ استان مرکزی توزیع می‌شود.

282033