رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان:

برنج دولتی برای کنترل بازار درحال توزیع است

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان گفت: نیاز بازار با توزیع برنج‌های دولتی به حد اشباح رسیده و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای عرضه می‌شود.

تصویر برنج دولتی برای کنترل بازار درحال توزیع است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی محمدی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد دولت قیمت شکر را آزاد کرده است اظهار کرد: شکر به قیمت 11 هزار و 500 تومان به کارخانه‌های بسته‌بندی تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس با اضافه شدن هزینه‌های بسته‌بندی شکر کیلویی 13 هزار تومان به دست توزیع کننده خواهد رسید و در نهایت با قیمت 14 تا 15 هزار تومان هم به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت بازرگانی دولتی قیمت عمده شکر را افزایش داده است خاطر نشان کرد: از جزئیات این موضوع اطلاع چندانی ندارم.

وی با بیان اینکه 100 تن سهیمه شکر در استان داشتیم که نسبت به توزیع آن اقدام شد بیان کرد: با این افزایش قیمت شکر در بازار با قیمت آزاد عرضه خواهد شد.

علی‌محمدی در ادامه در مورد احتمال افزایش قیمت برنج در بازار زنجان گفت: افزایش قیمت برنج اتفاق نمی‌افتد و با برداشت برنج از شالیزار‌ها کشور شاهد ثبات قیمت‌ها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: برنج دولتی جی‌تی‌سی با قیمت 185 هزار تومان در بازار در حال عرضه است و کمبودی هم در سطح استان نداریم.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان اظهار داشت: نیاز بازار با توزیع برنج‌های دولتی به حد اشباح رسیده و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای توزیع می‌شود.

منبع: موج رسا

307065