خطیب نماز جمعه ایلام اعلام کرد:

ایران اسلامی هیچگاه به دنبال بمب اتم نبوده است

امام جمعه ایلام گفت: در چند سال گذشته بارها دشمنان به کشور ما اتهام ساخت بمب هسته ای را زده اند، اما ایران اسلامی اجازه داد تا بازرسان سازمان انرژی اتمی، از مراکز هسته ای خود بازدید به عمل آورند.
تصویر ایران اسلامی هیچگاه به دنبال بمب اتم نبوده است

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار؛ امام جمعه ایلام، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی_سیاسی جمعه شهر ایلام که در مصلی امام خمینی(ره) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ بیان داشت: ایران اسلامی همیشه با شفاف سازی عملکرد خود در زمینه صنایع هسته ای، به تمام دنیا اعلام کرده است که به دنبال بمب اتم نمی باشد.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته بارها دشمنان به کشور ما اتهام ساخت بمب هسته ای را زده اند، اما ایران اسلامی اجازه داد تا بازرسان سازمان انرژی اتمی، از مراکز هسته ای خود بازدید به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به طرح دشمنان مبنی بر فشار حداکثری، اظهار کرد: دشمنان ایران در صدد هستند با فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه، کشور را به سمت اغتشاش و آشوب ببرند.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه به مشکلات اقتصادی مردم گریزی زد و ابراز داشت: مسئله بیکاری یکی از اصلی ترین مشکلات نه تنها در استان ایلام، بلکه در تمام استان های کشور است و مسئولان باید با برنامه ریزی های مدون و مشخص این معضل را ریشه کن کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه اضافه کرد: یکی دیگر از معضلات، بیکار شدن کارگرانی است که در حال کار کردن بودند و این بیکار شدن آن ها، ضربه سنگینی به خانواده هایشان زده است و صدایشان نیز به جایی نمی رسد و این افراد چیزی جز کار نمی خواهند.

وی تصریح کرد: باید مدیران کارخانه و شرکت ها هزینه های اضافی و بیهوده خود را کاهش دهند و در عوض آن را به حقوق کاگران اضافه کرده و یا به عنوان پاداش به آن ها بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ضمن گلایه از برخی از مدیران ناکارآمد، عنوان کرد: برخی از مدیران و مسئولان هیچ اهمیتی به صدای مردم نمی دهند و به هیچ کس نیز پاسخگو نیستند و سکوت اختیار کرده اند.

امام جمعه ایلام در پایان با ابراز نگرانی نسبت به آمار رو به رشد بیماری کرونا در استان ایلام، تاکید داشت: از همه شهروندان درخواست می کنم برای سلامتی خود و خانواده هایشان تمامی دستورالعمل های بهداستی اعلامی از سوی وزارت بهداشت و سازمان های تابع آن را رعایت کنند.

نوروزی_استان ایلام

244769

مطالب مرتبط