معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با پرسون:

تحقق عدالت در جامعه، اراده محکم مسئولان را می‌طلبد

اجرا و پیاده‌سازی عدالت نیازمند اراده‌ای محکم از سوی مسئولینی است که ابزار تحقق عدالت را در اختیار دارند، مسئولینی که هم در پیشگیری از بی عدالتی و زمینه سازی به نفع اجرای عدالت و هم در برخورد با عدالت ستیزان و ناعدالتی‌ها می‌توانند ایفای نقش کنند.
تصویر تحقق عدالت در جامعه، اراده محکم مسئولان را می‌طلبد

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص نقش مردم و مسئولین در انقلاب اسلامی اظهار داشت: تجربه انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که زیربنای فکری که در طول دوران نهضت، حضرت امام (ره) از سال ۴۱ ارائه دادند برای برانگیختن و جهت دادن، نقش اساسی را داشت و مخاطب آن جوانان بودند. البته در تکمیل و توسعه این زیرساخت افرادی نظیر شهید بهشتی و شهید مطهری نیز ایفای نقش کردند.

سردار سنایی‌راد بیان کرد: در ادامه راه نیز شناخت این زیرساخت و به روز رسانی آن باید انجام شود که با توجه به انرژی که در جوانان وجود دارد و دانش روزی که دارند می‌توانند در به روز رسانی این زیرساخت و معرفی جذاب آن به سایرین، نقش محوری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اجرا و پیاده‌سازی عدالت نیازمند اراده‌ای محکم از سوی مسئولینی است که ابزار تحقق عدالت را در اختیار دارند، مسئولینی که هم در پیشگیری از بی عدالتی و زمینه سازی به نفع اجرای عدالت و هم در برخورد با عدالت ستیزان و ناعدالتی‌ها می‌توانند ایفای نقش کنند. لذا مجموعه‌ای از کارگزاران نظام در قوای مختلف اجراکننده عدالت هستند.

با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما حق مشارکت و سهیم شدن در قدرت را دارند و حاکمیت با حضور مردم یک پشتوانه مردمی دارد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تشریح کرد: واقعیت این است که با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ما حق مشارکت و سهیم شدن در قدرت را دارند. حاکمیت با حضور مردم یک پشتوانه مردمی دارد همانطور که نفس مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده مقبولیت نظام و مشروعیت نظام است.

سردار رسول سنایی‌راد در پایان گفت: از نگاه ناظرین بیرونی نیز این نظام دارای مقبولیت مردمی و پشتوانه مردمی است که همین امر چشم طمع آن‌ها را دور می‌کند و پشتوانه‌ای برای اقتدار و امنیت ملی ما به حساب می‌آید.

234051