با حضور مسئولان استان؛

مراسم نمادین ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در فرودگاه یزد/ رژه موتوری مسیر فرودگاه تا گلزار شهدا

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان استان، فرمانده و کارکنان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی و رؤسا و کارکنان شرکت های هواپیمایی برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم نمادین استقبال از رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تاکید بر ادامه راه و مسیر حضرت امام راحل(ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.

همچنین همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و در سالگرد چهل و دومین سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، رژه موتوری و خودرویی با مشارکت سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، اورژانس، بسیج، هلال احمر و مسئولان استانی در فرودگاه بین المللی یزد برگزار شد.

در این مراسم موتور سواران و خودروسواران مسیر فرودگاه شهید صدوقی را تا گلزار شهدای خلدبرین یزد طی و با امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

230697

مطالب مرتبط