دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان یزددر گفت و گو با پرسون:؛

راهپیمایی 22 بهمن در یزد به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان یزدگفت: انچه در برای روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر است راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری است که در یکی از بلوارهای بزرگ یزد برگزار می شود که موارد ایمنی و امنیتی آن هم باید با کمک دستگاه های نظامی و انتظامی تامین شود.

سعید زارع در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون از یزد؛ با بیان اینکه آنچه در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر امسال لازم و ضروری است حفظ سلامتی مردم و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی است اظهار کرد: در همه کارگروه های شهرستان های ده گانه تاکید اصلی ستاد بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بوده است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان یزد افزود: برنامه های ایام الله دهه فجر از امروز صبح با برگزاری برنامه نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در فروردگاه شهید صدوقی یزد با سخنرانی دکتر خسروی پناه معاون نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می شود.

زارع ادامه داد: بعد از استقبال نمادین طبق سال های گذشته رژه موتوری از فرودگاه به سمت میدان امیرچخماق و معراج الشهدای میدان امیرچخماق با شور و حال خاصی برگزار می شود.

وی گفت: از ساعت 9 تا 11 علما و روحانیون یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار خواهند داشت که به دستور آیت الله ناصری و رعایت پروتکل های بهداشتی این دیدار بصورت محدود در مسجد روضه محمدیه به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.

دبیر اجرایی ستاد برزگداشت دهه فجر استان یزد با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این دهه عنوان کرد: امیدواریم دستگاه هایی چون شهرداری در اذین بندی و ایجاد حال و هوای جشن در سطح شهر اقدامات لازم و درخور این ایام را انجام دهند چراکه شایسته استان دارالعباده یزد نیست بدون اذین بندی مناسب وارد ایام الله دهه فجر شویم.

وی با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام (ره) گفت: باید از این فرصت برای ایجاد روزهای شادتر و پر سرورتر بهره برد و با توجه به کم شدن نشاط اجتماعی در روزهای کرونایی در این ایام با برنامه ریزی مناسب جبران شود.

زارع ابراز کرد: شایسته است هر کدام از دستگاه ها حداقل یک برنامه برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت با محوریت شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده داشته باشند که در این راستا بهره گیری حداکثری ار فضای مجازی مد نظر است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان یزد با بیان اینکه می طلبد با توجه به شرایط اقتصادی دستگاه ها بیش از بیش کمک و یاری رسات ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر باشند گفت: برگزاری یادواره مهمانی لاله، برزگداشت بیست و یک شهید انقلاب اسلامی یزد برگزار می شود و عصر پنجشنبه در مراسمی قبور مطهر شهدا غبار روبی و عطرافشانی میشود.

زارع در خصوص ویژه برنامه روز بیست و دوم بهمن ماه در یزد عنوان کرد: انچه در برای روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر است راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری است که در یکی از بلوارهای بزرگ یزد برگزار می شود که موارد ایمنی و امنیتی آن هم باید با کمک دستگاه های نظامی و انتظامی تامین شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: در روز بیست و دوم بهمن ماه مراسم نمادین در حسینیه امیرچخماق با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و با سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

230631