سازمان ملل:

قحطی و گرسنگی در شمال غزه نزدیک است

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بار دیگر درباره قحطی و گرسنگی در شمال غزه هشدار داد.
تصویر قحطی و گرسنگی در شمال غزه نزدیک است

به گزارش سایت خبری پرسون، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بار دیگر درباره قحطی و گرسنگی در شمال غزه هشدار داد.

این مسؤول سازمان ملل همچنین تاکید کرد ساکنان غزه در سایه بسته بودن گذرگاه‌ها و عدم ورود کمک‌های بشردوستانه به شمال نوار غزه، با بحرانی غیرقابل تحمل روبه‌رو هستند.

در دویست و بیست و ششمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نبردها میان رزمندگان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در چندین منطقه این باریکه و به‌ویژه در اردوگاه آوارگان جبالیا و شرق رفح در جنوب نوار غزه ادامه دارد و همزمان جنگنده‌های این رژیم در حال بمباران مناطقی در رفح هستند.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر عملیات‌های مهمی علیه رژیم اشغالگر در نوار غزه انجام داده و تعدادی از نیروهای صهیونیست‌ها را از پای درآورده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کرده است.

طی ۲۲۶ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

منبع: ایسنا

669210