به نمایش گذاشتن مهربانی توسط 9 هزار کرمانشاهی در پویش ایران مهربان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اعلام کرد: ۹ هزار حامی جدید در استان کرمانشاه به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، حمایت از ایتام و طرح محسنین از ارزشمندترین کارها و مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) می باشد که در این راستا پویش "ایران مهربان" با هدف حمایت از ایتام راه اندازی شده است که مهمترین هدف این پویش جذب خیران به حمایت از ایتام و در نظرگرفتن حامی برای آنان می باشد.

چه کار نیکی و زیبایی است اگر هر یک از کارمندان ادارات و نهادهای استان حامی یک فرزند یتیم شوند. در این طرح می‌توانند با پرداخت ماهانه 3/500/000 هزار ریال به ازای هر کودک یتیم از این افراد حمایت کنند.

چه بسیار کودکانی که نیازمند یاری و مهربانی پدران معنوی هستند؛ بیایید با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان ایتام در شادی این کودکان سهیم باشیم.

امید است با مهربانی مردم کشورمان هیچ کودکی در ایران بدون حامی نباشد...

محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان به منظور حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین، گفت: با اجرای پویش ایران مهربان از نیمه دوم سال جاری تاکنون ۹ هزار حامی جدید به این پویش پیوسته اند.

رخصی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار یتیم و فرزند محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، عنوان کرد: در حال حاضر سرانه کمک ماهانه حامیان نیک اندیش به هر یک از فرزندان معنوی تحت حمایت ۳۵۰ هزار تومان است که امید است با جذب حامیان جدید در پویش ایران مهربان تا پایان سال این میزان افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیر کل کمیته امداد استان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در پویش ایران مهربان بیش از ۳۷ هزار حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین در استان تا پایان امسال جذب شود.

محسن رخصی در پایان تصریح کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

229758

مطالب مرتبط