مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفتگو با پرسون:

سال 94 طرح تمکن مالی و معیشتی روحانیون به استانداری کردستان ارسال شد

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: سال 94 طرح تمکن مالی و معیشتی روحانیون به استانداری کردستان اعلام و ارسال گردید و در این راستا کارهایی در دست اقدام می باشد.

کردستان ـ حجت الاسلام سعید عسگری؛ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: دشمن نشان می دهد که هرگز در مقابل ملت و انقلاب ایران کوتاه نخواهد آمد و دست به هر توطئه ای خواهد زد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امروز اگر می خواهیم که امید داشته باشیم و به آینده امیدوار باشیم باید سیره و سنت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دشمنان دانا از یک سو و نیز دوستان نادان از سوی دیگر همواره بر طبل ناامیدی و یاس می کوبند.

حجت الاسلام عسگری در ادامه سخنان خود تاکید داشت: باید برای رسیدن این انقلاب و نظام به دست صاحب اصلی اش نهایت تلاش را داشته باشیم و نشان دهیم که دین اسلام دینی جهانی و فراگیر است و این مسلک نجات بخش بشریت می باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: رهبر معظم انقلابی در کلام خویش می فرمایند که «اگر روزی عالمی شیعه بر علیه تسنن و عالمی اهل سنت برعلیه تشیع حرفی زد این را نباید ملاک و معیار علمای تسنن و تشیع قرار دهیم، این گونه افراد شیعه و سنی انگلیسی و مزدور دشمن هستند».

این استاد حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: سال 94 طرح تمکن مالی و معیشتی روحانیون به استانداری کردستان اعلام و ارسال گردید و در این راستا کارهایی در دست اقدام می باشد.

به اساس این گزارش، در پایین این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمد معظمی؛ رئیس پیشین مرکز بزرگ اسلامی دهگلان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام مرتضی مالکی به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی گردید.

عباسعلی ـ استان کردستان

229747