در آئین اختتامیه سکوی پرتاب یزد عنوان شد؛

رویداد یزد؛ رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکست

در مراسم اختتامیه سکوی پرتاب یزد  با اشاره به اینکه این رویداد رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکسته اظهار شد: مجموعا 40 میلیارد تومان موافقت برای سرمایه گذاری در این رویداد رقم خورد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، امیر ناظمی در آئین اختتامیه سکوی پرتاب یزد با بیان اینکه همراهی دستگاه های اجرایی و نهادهای خصوصی در این رویداد نشانه یک اکوسیستم سالم و پویا در استان یزد است گفت: این همراهی نتیجه ای شیرین برای استان داشت و منجر به جذب سرمایه راهگشا برای کارآفرینان جوان یزدی شد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه اظهار داشت: مجموعه 100استارت‌آپ به عنوان یک پلتفرم می‌تواند برای سرمایه‌گذاری و آموزش در اکوسیستم استارتاپی کشور تحول ایجاد کند.

رویداد یزد رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکست

سدیفی، هم در این مراسم با اشاره به اینکه این رویداد رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکست افزود: مجموعا 40 میلیارد تومان موافقت برای سرمایه گذاری در این رویداد رقم خورد.

مدیرعامل 100 استارتاپ افزود: استارتاپ ها و جوانان کارآفرین باید بدون هیچ حد و مرزی برای موفقیت تلاش کنند، در این مسیر نیز 100استارتاپ در حد توان در کنار جوانان استارتاپی خواهد بود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاران این رویداد خاطر نشان ساخت: صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش وفناوری استان یزد، مجموعه 100استارت آپ و صندوق سرمایه گذاری داوین سرمایه گذاران حاضر در رویداد بودند. همچنین میزبان شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر شناسا و صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر اجوتک بعنوان هم‌سرمایه گذار بودیم.

رویداد سکوی پرتاب یزد یک جریان در اکوسیستم نوآوری و فناوری استان است

محمد سپهر، هم رمز موفقیت واستقبال زیاد رویداد سکوی پرتاب یزد را هماهنگی بین ارگان ها و همکاری بیش از پیش مسئولین استانی دانست و گفت: این رویداد یک جریان در اکوسیستم نوآوری و فناوری استان است.

مدیر صندوق پژوهش و فناوری استان ادامه داد: در حاشیه این رویداد، 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری بر دو طرح استانی و همچنین تخصیص 4 میلیارد تومان تسهیلات به یک طرح ویژه نیز رقم خورد.

وی در ادامه به درخشش صندوق پژوهش و فناوری استان اشاره کرد واظهار داشت: این صندوق سال گذشته رتبه دوم را در کشور از آن خود کرد و به 18 استان مختلف خدمات ارائه داد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

229395

مطالب مرتبط