استاندار قزوین:

شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد

اعلایی، استاندار قزوین گفت: شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد و نه تنها ایران بلکه اقتدار کشورهای طرفدار حق را احیا کرد ولی هیچ گاه از خود دم نزد.
تصویر شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در سگزآباد اظهار داشت: آیت الله رئیسی در دوران مدیریتی خود در دولت و پیش از آن اقداماتی را انجام دادند که امروز به عنوان یک تراز مدیریتی و الگوی حکمرانی به حساب می آیند.

وی افزود: این شهید عزیز شخصیتی جامع الاطراف، مخلص، با تدبیر و توان اجرایی بالا داشت و توانست در این سال ها با اقدامات خود خدمات زیادی را برای مردم و کشور ایران انجام دهد.

اعلایی گفت: برای آیت الله رئیسی مسائل و مشکلات مردم همواره در اولویت قرار داشت و هیچ گاه به دنبال اثبات خود نبود، این ویژگی را می توان پس از تخریب ها و اتهامات ناجوانمردانه در مناسبت های مختلف به ایشان مشاهده کرد، موضوعی که هیچ گاه به آنها نپرداخت و به سمت اثبات خود نرفت.

استاندار قزوین با بیان اینکه این تفکر در نظامات متداول سیاسی بی نظیر است و افتخار بزرگی برای ایران به حساب می آید، اضافه کرد: در کنار آیت الله رئیسی افراد خدوم و مخلص دیگری مانند شهید امیر عبدالهیان به شهادت رسیدند که به معنای واقعی متخلق، با ادب، متخصص، با شخصیت، مسلط و با تجربه در کار خود بود و با وجود توفیقات بی شمار در حوزه ماموریتی خود هیچ گاه از خود تعریف نکرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد و نه تنها ایران بلکه اقتدار کشورهای طرفدار حق را احیا کرد ولی هیچ گاه از خود دم نزد.

وی افزود: وجود شهدایی مانند شهید امیر عبدالهیان و مالک رحمتی افتخاری برای ملت ایران است چراکه تبلور امیر عبداللهیان در نظام مدیریتی کشور نشان داد که ایران واجد نیروهای توانمند، مخلص و قابل توجهی در حوزه های شخصی، اجتماعی و مدیریتی است و این اتفاق واقعیت ها و ظرفیت های کشور را به رخ کشید.

اعلایی گفت: به عنوان خدمت گذاران مردم در دولت سیزدهم که افتخار همراهی با رئیس جمهور شهید را داشت از مردم به 2 دلیل تشکر می کنم، نخست به این دلیل که رئیس جمهوری را انتخاب کردید که خدا هم او را انتخاب کرد و تراز مدیریتی کشور را تغییر داد، دوم هم به دلیل قدرشناسی از حضور و خلق حماسه ای که بعد از شهادت رقم زدید و این را ذخیره ای برای تعالی کشور ایجاد کردید.

680612