مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان مطرح کرد:

نگاه به آسیب های اجتماعی باید تخصصی باشد نه احساسی/ حمایت از طرح های فرهنگی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نگاه تخصصی ما به آسیب های اجتماعی می تواند خروجی بهتر و اثربخشی برای دستگاه های فرهنگی داشته باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان امروز در جلسه کمیته استانی رویداد ملی «طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های فرهنگی استانی» اظهار داشت: نگاه تخصصی ما به آسیب های اجتماعی می تواند خروجی بهتر و اثربخشی برای دستگاه های فرهنگی داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه افزود: تجمع طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه‌سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب مد نظر قرار می باشد.

حجت الاسلام حاتمیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طرح ها و پیشنهادهای سودمند انتخاب می شوند و از آنها به صورت کامل حمایت می گردد.

این مقام فرهنگی در ادامه اظهار داشت: یکی از برنامه های ما در طرح های فرهنگی ایجاد بانک اطلاعاتی از این طرح هاست.


بیشتر بخوانید؛

استان یزد در زمینه آسیب های اجتماعی با مشکلات کمتری روبروست/ سپرده شدن10 هزار فرزند خوانده به خانواده ها

افزایش سرانه مطالعه گامی مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: ارتقای مهارتی فعالان برتر فرهنگی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی در کشور از اهداف جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی می باشد.

حجت الاسلام حاتمیان خاطرنشان کرد: مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری، حاشیه ‌نشینی و مناطق محروم از محورهای محتوایی مهم این رویداد ملی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود گفت: تمامی کسانی که در حوزه فرهنگ و جامعه صاحب نظر هستند می توانند طرح های خود را تا سیزدهم بهمن ماه سالجاری به آدرس ایمیلkhabar.kd.ir ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار پرسون، طرح‌های برگزیده از حمایت ۱۰۰ میلیون ریالی بهره مند می شوند و در مرحله اجرا حمایت می گردند.

شفیعی ـ استان کردستان

228401