معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

برای حل معضلات اجتماعی مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند

کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند و هر کجا که نیاز به همکاری بین بخشی وجود دارد. از ظرفیت ستادها ، کارگروه ها و جلساتی مثل شورای اجتماعی نهایت استفاده را داشته باشندتا برایند همه این کارها منجر به ارتقای شاخص ها در حوزه مسائل و موضوعات اجتماعی باشد.
تصویر برای حل معضلات اجتماعی مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در سومین جلسه شورای اجتماعی استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در حل آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: گاهی شاهد هستیم که مدیری صرفاً به فعالیت‌های مشخص شده اکتفا می‌کند و اگر کاری خارج از آن باشد از اجرای آن سرباز می‌زند در حالی که باید اقدامات قبل و بعد از آن را در نظر بگیرد و نگاهش گره‌گشایی از مشکلات باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: از مدیران حوزه اجتماعی انتظار می رود که نگاه جامعی به مسائل داشته باشند، این امر درست است که مدیران براساس آیین‌نامه‌ها و قوانین وظایف مشخصی دارند اما گاهی نیاز است که همکاری بیشتری داشته باشند و ما به عنوان هماهنگ‌کننده و تصمیم‌گیر می‌توانیم آیین‌نامه‌ها را در جهت خدمت به مردم تغییر دهیم.
این مسئول افزود: مدیران باید جرئت تصمیم گیری داشته باشند و هر کجا که نیاز به همکاری بین بخشی وجود دارد از ظرفیت ستادها ، کارگروه ها و جلساتی مثل شورای اجتماعی نهایت استفاده را داشته باشند تا برایند همه این کارها منجر به ارتقای شاخص ها در حوزه مسائل و موضوعات اجتماعی باشد.
وی افزود: ما دور هم جمع می‌شویم که حلقه های مفقوده را حل کنیم و این امکان پذیر نیست مگر اینکه یک مدیر به کارش ایمان داشته باشد، اگر نیازی به مصوبه جدیدی باشد ما می‌توانیم در این شورا تصمیم‌گیری و بعد از تایید اعضا پیوستی جدید برای وظایف طراحی کنیم.

680645