مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد:

پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان در بستر شاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان با همکاری تربیت بدنی در بستر شاد انجام می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، ۷۶۰ مدیر آموزش و پرورش و معاونان تربیت بدنی کشور امروز در شانزدهمین نشست از سلسله گفتگو‌های وبیناری وزیر آموزش و پرورش شرکت کردند.

اهمیت و توجه به ورزش جوانان و تعامل مستمر دو وزارتخانه‌ی ورزش و جوانان و آموزش و پرورش از مهمترین مباحث دو وزیربود.

یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حاشیه‌ی این نشست گفت: پیش ازشیوع بیماری کرونا با فعالیت ۵۰۰ کانون ورزشی درون و برون مدرسه‌ای و اجرای المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای ۱۲۰ هزار دانش آموز با هدف شناسایی استعداد‌های ورزشی شرکت کردند که منجر به تشکیل ۲ هزار تیم ورزشی در مدارس شد.

یزدان پناه افزود: آموزش و پرورش استان ۱۱۰ سالن و استخر فعال برای دانش آموزان در سطح استان دارد و در رشته‌ی تربیت بدنی نیز یک هنرستان پسران و ۲ هنرستان دختران در استان فعال است.

وی در ادامه از تعامل و همکاری خوب اداره‌ی ورزش و جوانان استان با آموزش و پرورش در شناخت استعداد‌ها و استفاده از امکانات ورزشی خبر داد و گفت: توجه به ورزش دانش آموزی زمینه ساز پرورش قهرمانان مدال آور است و نوید دهنده‌ی تحولی نو در ورزش قهرمانی کشور.

به گفته یزدان پناه سامانه شاد بستر کشف استعداد های ورزشی را برای آموزش و رورش مهیا کرده است و با همکاری تربیت بدنی میتوان از این فرصت به خوبی بهره گرفت.

بررسی مشکل ساختار قامتی دانش آموزان: طرح کوچ، کاهش وزن و چاقی در دانش آموزان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

227943