ایران خودرو نسبت به کلاهبرداری در فروش محصولات هشدار داد

رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نسبت به کلاهبرداری برخی افراد سودجو به صورت دعوت به مشارکت در طرح های فروش محصولات ایران خودرو هشدار داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، بابک رحمانی گفت: ترفندهای مختلفی از سوی برخی افراد سودجو و متخلف برای دعوت از مشتریان برای مشارکت در طرح های فروش ایران خودرو صورت می گیرد، در حالی که تنها مرجع ثبت نام محصولات ایران خودرو صرفا سایت esale.ikco.ir است.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر بازار، تبلیغاتی از طریق برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خصوص فروش خودرو با قیمت‌های غیر واقعی و اغوا کننده، یا عرضه برخی محصولات که از چرخه تولید خارج شده دیده می شود و حتی با جعل بخش‌نامه‌های ابلاغی شرکت ایران خودرو اقدام به عرضه محصولات شرکت ایران خودرو می کنند. تاکید می شود این موارد کلاهبرداری بوده و ارتباطی به طرح های فروش ایران خودرو ندارد.

رحمانی تصریح کرد: تمامی اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های مربوط به نحوه و شرایط فروش محصولات ایران خودرو تنها از طریق سایت فروش این شرکت منتشر می شود و درحال حاضر هیچ گونه‌ وجهی در زمان ثبت‌نام از متقاضیان تقاضا و دریافت نمی‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: عرضه محصولات ایران خودرو به صورت فروش فوری یا پیش فروش با سودهای غیر متعارف یا با قیمت‌های بسیار پایین، از مصادیق بارز کلاهبرداری است.

225955