محمد مخبر شهردار تهران می شود؟!

شنیده ها حکایت از این دارد با توجه رویکرد ضعیف و ناکارآمد زاکانی در شهرداری تهران برخی اعضای شورای شهر تهران به دنبال تغییر شهردار تهران هستند و با توجه به اینکه زاکانی با دولت پزشکیان زاویه دارد و امکان عدم همکاری دولت با شهرداری در دوره جدید وجود داشته باشد تصمیم جدی برای تغییر زاکانی را شرایط کنونی دارند.
تصویر محمد مخبر شهردار تهران می شود؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، شنیده ها حکایت از این دارد با توجه رویکرد ضعیف و ناکارآمد زاکانی در شهرداری تهران برخی اعضای شورای شهر تهران به دنبال تغییر شهردار تهران هستند و با توجه به اینکه زاکانی با دولت پزشکیان زاویه دارد و امکان عدم همکاری دولت با شهرداری در دوره جدید وجود داشته باشد تصمیم جدی برای تغییر زاکانی را شرایط کنونی دارند .

در راستای تعامل با دولت جدید برای پیشبرد هر چه بهتر امور شهرداری تهران و آبادانی تهران برخی از اعضای شورای شهر تهران بنا دارند محمد مخبر را برای شهرداری تهران انتخاب کنند .

این گروه از اعضای شورای شهر معتقدند که با توجه به تعامل خوب محمد مخبر با دولت پزشکیان می تواند پروژه های کلان شهرداری را جلو ببرد و اکنون او بهترین گزینه برای شهرداری تهران است و می تواند با روابط خوبی که در حاکمیت دارد منجر به پیشرفت شهر تهران شود و برای دوره بعد انتخابات شورای شهر هم حضور خود را تمدید کند.

منبع: نواندیش

706466