ناکامی های ماشین سازی در لیگ برتر تمام شدنی نیست!

از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد تا با یک گل، میزبانش ماشین سازی تبریز را شکست دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۴ امروز جمعه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار در نهایت با شکست تیم میزبان همراه بود.

محمدامین رضایی، مهدی رستمی، ایمان باصفا، اکبر آفاقی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی و اتابک زارعی با نظر سعید اخباری سرمربی موقت در ترکیب تیم میزبان به میدان رفتند.

احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، بهروز نوروزی فرد، مجتبی مقتدایی، محمدمهدی احمدی، میثم تهیدست، نیما انتظاری، سجاد جعفری، عباس بوعذار، محمدمهدی محبی و ساسان حسینی بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای این مسابقه بودند.

ماشین سازی که با دو امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت در این مسابقه قصد داشت اولین پیروزی خود را در لیگ بیستم جشن بگیرد اما از این هدف باز ماند.

این مسابقه در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.


بیشتر بخوانید؛

فوتبال ایران و هزاران راه نرفته در مسیر توسعه و پیشرفت

از ترکیدن بغض عادل فردوسی پور تا عصر غم انگیز پاییزی فوتبال ایران


در اواسط نیمه دوم و دقیقه ۶۴ بود که بهروز نوروزی‌فر روی ارسال از روی نقطه کرنر دروازه میزبان را باز کرد تا نفت مسجد سلیمان با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه تلاش تیم میزبان برای تغییر نتیجه ثمری نداشت و این دیدار در نهایت با همین یک گل به پایان رسید.

با این نتیجه نفت مسجد سلیمان ۱۲ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. ماشین سازی هم با همان ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

منبع: ایرنا

225806

مطالب مرتبط