بیانیه تند تیم فوتبال مسجد سلیمان علیه فولاد؛

باشگاه نفت مسجد سلیمان نسبت به بیانیه‌ باشگاه فولاد واکنش شدیدی نشان داد.
تصویر بیانیه تند تیم فوتبال مسجد سلیمان علیه فولاد؛

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه نفت مسجد سلیمان نسبت به بیانیه باشگاه فولاد در پی حواشی به وجود آمده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر واکنش نشان داد.

واکنش نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دیدار نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در شرایطی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید که ابراهیم اشکش سرمربی طلایی پوشان صحبت هایی را پیرامون آب‌پاشی بیش از حد زمین در کنفرانس خبری پس از این دیدار مطرح کرد.

شاگردان ابراهیم اشکش نمایش بسیار قابل قبولی را از خود در برابر فولاد خوزستان به نمایش گذاشتند و در شبی که فولاد استحقاق ۳ امتیاز کامل این دیدار را نداشت، بسیاری از اتفاقات دست به دست هم داد تا علی رغم نمایش خوبشان، کار نفت مسجدسلیمان برای بقا در لیگ به هفته‌های پایانی برسد.

از اشتباهات داوری که در این بحث نمی گنجد عبور کنیم، به آب‌پاشی غیر اصولی زمین در هنگام گرم کردن بازیکنان می رسیم. این امر موجب نارضایتی هر دو تیم شده بود و سپس در وقفه بین دو نیمه باز هم این اتفاق تکرار شد و آب‌پاشی غیر اصولی تیم میزبان وارد مرحله دوم شد و اتفاقا عمق فاجعه از اینجا شروع شد که دقیقه ۵۰ بازی بازیکن خود فولادی‌ها محمد امین حزباوی دو بار پیاپی زمین خورد و با داد و فریاد رو به نیمکت تیم خود به وضعیت لغزندگی زمین معترض شد.

اشکش به عنوان سکاندار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری بعد از این دیدار در ابتدای صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که باشگاه فولاد خوزستان زیرساخت های بسیار خوبی را در اختیار دارد و جای تقدیر دارد که هر ساله جوانان بسیاری را تحویل فوتبال ایران می دهد و در ادامه در مورد احقاق حق تیم خود در قبال شیطنت تیم میزبان برای آب‌پاشی بیش از حد مرکز و کناره های زمین انتقاداتی داشتند که برای اولین بار نیست و سابقه تکرار آن در لیگ فصل قبل نیز موجود است. در بازی که مهدی تارتار پیش از بازی متوجه شد شما زمین ورزشگاه اختصاصی خود را بزرگ کرده اید تا آبروریزی بزرگی به نام باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان ثبت شود، آبروریزی که فراموش نمی شود و شما در آن سابقه دارید.

حالا باشگاه فولاد خوزستان بیانیه ای را به نقل از روابط عمومی خود در رسانه های خبری منتشر کرده است که باشگاه نفت مسجدسلیمان آن را منتسب به فولاد بزرگ نمی‌داند بلکه نشأت گرفته از رسانه آقای خاص می دانیم و سلطه رسانه ای که سالیان سال است بر این تیم حکم فرماست و هر فوتبالدوستی در خوزستان می داند که فولاد و ساختار فولاد متعلق به مردم خوزستان است و این حجم از ناراحتی را در رابطه با بعضی قراردادها می‌توان اینجور استنباط کرد که نکند منافع آقایان به خطر افتاده است که به این صورت بی پروا به جوان محبوب خوزستانی حمله می‌شود.

تشویق و حمایت تماشاگران و هواداران نجیب فولادی و خوزستانی نشانگر جایگاه ویژه ابراهیم اشکش در بین مردم خوزستان است که همین کافیست تا این تشویق ها را با شعارهایی که هفته هاست میزبان فولاد آرنا شده و با هو کردن سرمربی تیم‌شان همراه می‌شوند مقایسه کنند.

در نهایت همین که شما دلسوز فولاد در نوشتار هم خودتان را بیان میکنید باز جای شکر دارد اما با این که به خود اجازه میدهید راجع به باشگاه یا سرمربی نفت مسجدسلیمان موضع گیری کنید و خودتان را برتر و حرفه ای تر ببینید. چه لزومی دارد کنفرانس قبل از مسابقه تیم خود را جوری تنظیم کند که بتوانند به راحتی دربی را ببیند با این که می دانید واکنش مثبتی در پی نخواهد داشت و در انتها علی رغم شکست در این دیدار باشگاه نفت مسجدسلیمان اتحاد هواداران خوزستانی در این دیدار را بهترین پاسخ برای افراد به ظاهر دلسوز حاکم در باشگاه فولاد خوزستان میداند.

منبع: فارس

482249