استاد حوزه و دانشگاه:

سخنان هتاکانه شیخ امجد نمی تواند تزلزلی در جایگاه ولایت و مرجعیت شیعی ایجاد کند

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان با اشاره به اینکه سخنان هتاکانه شیخ امجد هرگز نمی تواند تزلزلی در جایگاه ولایت فقیه و مرجعیت شیعی ایجاد کند، گفت: تاسف همه دوستداران دین این است شخصی که داعیه کرسی درس اخلاق دارد، چرا و با چه مقصودی با شبکه ضد شیعی « ایران اینترنشنال» که توسط جریان وهابیت مدیریت می شود علیه نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی مصاحبه می کند؟

کردستان ـ حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون عنوان کرد: از ابتدای اسلام تاکنون شاهد انواع و اقسام هجمه های فرهنگی و اعتقادی علیه این دین آسمانی بوده و هستیم.

وی گفت: اکنون نیز شیخ هتاک؛ محمود امجد با بر زبان آوردن سخنانی توهین آمیز از یک سو به دنبال تخریب و تضعیف جایگاه ولایت است و از سوی دیگر سنگ «زم» از عوامل فتنه و برانداز کشور را بر سینه می زند که این هم جای تعجب دارد و هم سؤول.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه سخنان هتاکانه شیخ امجد هرگز نمی تواند تزلزلی در جایگاه ولایت فقیه و مرجعیت شیعی ایجاد کند، گفت: تاسف همه دوستداران دین این است شخصی که داعیه کرسی درس اخلاق دارد، چرا و با چه مقصودی با شبکه ضدشیعی « ایران اینترنشنال» که توسط جریان وهابیت مدیریت می شود علیه نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی مصاحبه می کند؟

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سخنان و یاوه گویی های شیخ هتاک امجد هرگز نمی تواند به ساحت ولایت و مرجعیت آسیبی برساند ولی ناراحتی متدین و حوزویان از این است که وی سالیان سال در حوزه حضور داشتند و در سایه نظام و انقلاب زیست کرده اند و اکنون این گونه علیه این انقلاب الهی و اسلامی جبهه گیری می کند.


بیشتر بخوانید؛

توهین کننده به مرجعیت؛ مجری اوامر سرویس های جاسوسی بیگانگان است

تکریم علمای دین، اولین ماموریت محوله از سوی رهبر معظم به بنده است


این عالم دینی با تاکید بر اینکه با سنگ انداختن نمی توان بر چهره خورشید خدشه ای وارد کرد، گفت: سخنانی که شیخ امجد در حمایت از روح الله زم؛ منافق و برانداز معدوم به زبان می آورد بوی فتنه و نفاق می دهد، لذا همه روحانیون و حوزویان باید در مقابل این پدیده نامیمون هوشیار و با بصیرت باشند.

ویدر بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مگر «زم» چه جایگاهی در کشور و در بین ملت ایران داشت که اینگونه شیخ امجد برای وی مدیحه سرای و مرثیه سرایی می کند؟!

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در پایان سخنان خود گفت: بی شک تحرکات اخیر شیخ امجد تنها به شخصیت وی آسیب می رساند و چهره واقعی و ضدولایی اش را برای ملت ولایتمدار ایران روشن تر از گذشته خواهد کرد.

شفیعی ـ استان کردستان

225354